dako píše:Poridil jsem jsem si tento telefon (GXP2130), po prvnich testech zatim spokojenost. Mam ho predevsim proto, abych mohl pouzivat 2 sip Odorik linky a jednoduchym zpusobem mezi nemi prepinat, a tady jsem objevil problem, ze kazdy ulozeny kontakt v telefonnim seznamu je vazan na odchozi linku. Cili mohu prepinat linkovymi tlacitky jak chci, vytoceny kontakt ze seznamu jde vzdy tou linkou, pod kterou je ulozen. Zjistil jsem ze nefunguje ani "Speed dial via active account" pres MPK tlacitka, vzdy je to vazane na urcitou linku (account). Tohle tyhle telefony maji trochu nedoresene.
U tech programovatelnych tlacitek (MPK) jsem to nakonec vyresil pres "Dial DTMF", ale moc sikovne to neni. Je to skutecne tak? Nebo delam nekde chybu?
Je to docela možné. Výběr, jakou linkou chci volat, je u Grandstreamu někdy problém, a to i když nepoužívám telefonní seznam a speed dial nebo BLF tlačítka.
Tedy tlačítko redail nebo hovor na číslo, z kterého byl dřívější hovor (zmeškaný a nebo uskutečněný), nelze vybrat linku, ale vždy je použita ta, co naposledy.
Bohužel ale pochybuji, že by Grandstream přiznal tak vážnou a dlouhodobou chybu, asi to bude mít tendenci prohlásit za vlastnost.
Aby to nebylo všechno, ještě někdy špatně ukazuje, přes kterou linku se volá a tím dále mate volajícího. Doufám, že tohle už jako vlastnost neobhájí a budou nuceni se tím zabývat.
Cituji moji dnešní stížnost Grandstreamu:
All the BLF keys issues we have had are solved now, with the latest stable firmware 1.4.0.16. BLF is working for us without a single problem. Thank you.
Unfortunately I have another longterm small and easy to replicate problem to report.
It is when there is a outgoing call, sometimes the side Line buttons indicate wrong line to be used.
Please see pictures.
We use 3 different accounts. Account 1, Account 2 and Account 3 which are associated to the side Line 1, Line 2 and Line 3 buttons. When I make call using the web interface and choose account 3 to be used, the web and also the phone is indicating, that Line 1 was used. In reality Line 3 with Account 3 is used, which is correct. Only the indications is wrong.
So the only problem is that this indication is confusing for the user of the phone.
There are more possibilities how to replicate the wrong line indication problem. For example if you call back on missed call on line 3.
Lines 3 - Account 3 is used, but Line 1 indicates usage.
Apart from reporting this. I have one question.
Is it possible to choose which line to use for redial or calling a missed call number? As far as I know with Grandstream phones always will be used the line used last time. No way to choose? Phone of other manufacturers allow to choose the line. This could be considered the only major downside of Grandstream phones i can think off.
Your phones have great value for the money spend.
best regards
Co se týče jejich technické suportu, pravděpodobně budou zkoušet mlžit a odbýt mne pro tento případ nesmyslnými požadavky, jako že potřebují debug log a pcap a podobně.
Tedy zatím počkám, co odpoví, a jestli ze mě budou zkoušet dělat blba, stížnost podám veřejně, ať si trhnou trochu ostudy:
http://forums.grandstream.com/forums/in ... ic=20406.0 (to je můj dotaz)
Už jsem se registroval, budu tam také pod loginem xsouku04.
Kdyby někdo potřeboval něco přeložit, jsem k dispozici