Stránka 3 z 6

Re: Nové barevné telefony Grandstream

Napsal: čtv 23. říj 2014 0:25:52
od xsouku04
dako píše:Vsiml jsem si, diky :), mimochodem na GXP2130 s firmwarem 1.0.4.16 to vypada, ze nefunguje BLF, tlacitka nereaguji pri zapnute funkci BLF ani jako "speed dial"..ehh...nemaji to v grandstreamu vychytane.

Cekam na registraci na http://forums.grandstream.com , at jim to tam mohu vpalit.
To BLF bych ještě prověřil, nám fungují BLF na GXP2140 a GXP2160 bez jediného problému už nějaký čas a GXP 2130 má stejný firmware.
Pokud chcete odebírat linku z jiného účtu, je to třeba u nás na požádání povolit.

Re: Nové barevné telefony Grandstream

Napsal: čtv 23. říj 2014 8:25:50
od dako
zkousim to samozrejme na dvou linkach ze spolecneho uctu, tlacitka v v rezimu BLF vubec nereaguji, podle me by mely fungovat alespon jako "speed dial", kdyz uz nic. Na te druhe lince je Lynksys PAP2T, v tom by problem nemel byt, predpokladam ze signalizacni stavy linky pro BLF ziskava ten grandstream z ustredny.

Re: Nové barevné telefony Grandstream

Napsal: čtv 23. říj 2014 9:49:30
od misa
dako píše:zkousim to samozrejme na dvou linkach ze spolecneho uctu, tlacitka v v rezimu BLF vubec nereaguji, podle me by mely fungovat alespon jako "speed dial", kdyz uz nic. Na te druhe lince je Lynksys PAP2T, v tom by problem nemel byt, predpokladam ze signalizacni stavy linky pro BLF ziskava ten grandstream z ustredny.
I když BLF funguje na všech ostatních modelech telefonů, co jsme testovali, zkusíme během dneška otestovat ještě přímo tento model.

Re: Nové barevné telefony Grandstream

Napsal: čtv 23. říj 2014 17:30:17
od xsouku04
Tak potvrzuji BLF na telefonu GXP 2130 s firmware 1.0.4.16 různě zlobí.
Kromě stavu "nesvítím a nevolám" se může dostat i do stavu "pořád blikám" a nebo "chvíli funguji".
Takže to bude nejspíše další kolečko dohadování se s Grandstreamem.

Re: Nové barevné telefony Grandstream

Napsal: čtv 23. říj 2014 18:41:38
od dako
Je to tak, uz mi to taky zaclo z nicehonic svitit,a nejak to i funguje, chova se to ale divne :), prepojeny hovor, nebo hovor na lince i po ukonceni stale sviti cervene. Po rebootu telefonu je to opet ve stavu jako na zacatku...cili BLF tlacitka nefunguji vubec. :(

na forums.grandstream.com se neni mozne zaregistrovat (neprijde aktivacni mail)

Re: Nové barevné telefony Grandstream

Napsal: čtv 23. říj 2014 18:47:01
od xsouku04
dako píše:Je to tak, uz mi to taky zaclo z nicehonic svitit,a nejak to i funguje, chova se to ale divne :), prepojeny hovor, nebo hovor na lince i po ukonceni stale sviti cervene. Po rebootu telefonu je to opet ve stavu jako na zacatku...cili BLF tlacitka nefunguji vubec. :(

na forums.grandstream.com se neni mozne zaregistrovat (neprijde aktivacni mail)

Tak jsme trochu pokročili. To že po startu telefonu nesvítí nic, není chyba grandstreamu, ale je to chyba u nás vyvolaná nějakou změnou u nás.
Nicméně jakmile se na sledovanou linku zavolá, začne to fungovat a lze pomocí BLF i volat.
Za jakých přesně okolností se to pokazí, aby to zůstalo svítit pořád, ještě nevím, nepodobá se to předchozím potížím, co Grandstream měl a odstranil. Navíc se nám zatím nedaří problém kdykoli zopakovat - vyskytne se jen někdy.
Tedy teorie, že u tohoto typu telefonu zapomněli přidat opravy pro GXP2140 a GXP2160, se nepotvrzuje.

Mně registrační email z forums.grandsteram.com přišel. Ale ještě se stížností na to BLF počkejte. Pořádně to ještě prozkoumáme a závadu nahlásíme přesně. Zatím to nedovedeme zopakovat.

Re: Nové barevné telefony Grandstream

Napsal: úte 28. říj 2014 5:36:51
od Ivan
Zdravím, chcem sa spýtať, či mi viete prosím poradit ohľadom GXP2130. Ked uložím kontakty do telefonneho zoznamu a dám ich zoradit podľa abecedy, tak nie je možné to zoradenie uložiť natrvalo, zakaždým ich zoradí podľa poradia pridania. Chcem sa spýtať či máte vedomosť či aj u ostatných telefónoch od Grandstream sa to neda nastaviť? Alebo robím niekde chybu ja? dakujem

Re: Nové barevné telefony Grandstream

Napsal: úte 28. říj 2014 21:29:23
od dako
No mam obavy ze to ty grandstreamy neumi.
Reseni je vyexportovat ten seznam do xml a pak to v nejakym textovym editoru rucne seradit podle abecedy a pak to zase zpet naimportovat.

Ja jsem si to zatim udelal tak, ze mam svuj seznam ve formatu csv (ktery se da lehce pohodlne editovat, prip. exportovat z excel nebo calc tabulky) a udelal jsem si skript, ktery mi vygeneruje xml ve formatu pro grandstream. Nemusim tim editovat cele bloky ve strukture xml.
Mam to ale v Bashi, to znamena potreba mit Linux.

Re: Nové barevné telefony Grandstream

Napsal: stř 29. říj 2014 11:08:33
od xsouku04
Pracujeme na tom aby si grandstreamy mohly stahovat kontakty přímo ze služby phonecopy. https://www.phonecopy.com/cs/
Tedy vlastně bude možné mít stejné aktuální kontakty jako na libovolném mobilu a ještě zřejmě řazené abecedně.

Už nyní je možné, aby si grandstreamy stahovali ten xml soubor od nás, kde vložíme rychlé kontakty.
Tam to není abecedně, ale podle čísel.

Re: Nové barevné telefony Grandstream

Napsal: pát 31. říj 2014 16:58:58
od xsouku04
dako píše:Poridil jsem jsem si tento telefon (GXP2130), po prvnich testech zatim spokojenost. Mam ho predevsim proto, abych mohl pouzivat 2 sip Odorik linky a jednoduchym zpusobem mezi nemi prepinat, a tady jsem objevil problem, ze kazdy ulozeny kontakt v telefonnim seznamu je vazan na odchozi linku. Cili mohu prepinat linkovymi tlacitky jak chci, vytoceny kontakt ze seznamu jde vzdy tou linkou, pod kterou je ulozen. Zjistil jsem ze nefunguje ani "Speed dial via active account" pres MPK tlacitka, vzdy je to vazane na urcitou linku (account). Tohle tyhle telefony maji trochu nedoresene.
U tech programovatelnych tlacitek (MPK) jsem to nakonec vyresil pres "Dial DTMF", ale moc sikovne to neni. Je to skutecne tak? Nebo delam nekde chybu?
Tak u Grandstreamu mi tento nedostatek na jejich fóru potvrdili, na dotaz/žádost, jestli to odpraví, nikdo neodpověděl.

Problém se dá popsat pomocí obrázku.
Obrázek
Spočívá v tom, že v okně historie hovorů tlačítko Dial (vytočit) volá vždy přes naposledy použitou linku, klávesy jednotlivých linek v tomto kontextu stejně jako v kontextu kontaktů ze záhadného důvodu nefungují.

Co se týče podpory pro své prodejce, tak tam Grandstream odpověděl tohle:
Thank you for contacting Grandstream Networks EMEA Support center.

We will verify this locally and get back to you with our feedback.

In the meantime i will put the ticket on hold, Thanks.
Tedy napsali, že se na to hodlají podívat, ale nyní to není na programu. Pokud vám to tedy vadí, doporučuji se ke mě přidat na jejich fóru. http://forums.grandstream.com/forums/in ... ic=20406.0
Jinak já zkusím dotaz na podporu znovu zopakovat za měsíc.