Stránka 1 z 1

Heslo zákaznické podpory - novinka

Napsal: stř 04. čer 2014 12:01:11
od 4smart.cz
Dobrý den.

S ohledem na četnost a bezpečnost změn a nastavení, prováděných na Vaše přání v součinnosti s technickou podporou 4smart.cz,
zavádíme tzv. heslo zákaznické podpory.

Toto heslo bude sloužit k ověření uživatele, který požaduje emailem servisní zásah nebo pomoc technika 4smart.cz.
Uvedený údaj je velmi žádoucí držet v tajnosti a tedy nezveřejňovat jej na diskuzním fóru nebo jinde.


Uživatel, který bude požadovat zásah technické podpory emailem, uvede kromě popisu problému svůj 4smart.cz login, případně ID virtuálního serveru a také vždy heslo zákaznické podpory.

Heslo zákaznické podpory najdete ve webovém administračním rozhraní 4smart.cz v sekci "Další volby".

J.M.

Re: Heslo zákaznické podpory - novinka

Napsal: stř 04. čer 2014 12:23:44
od mobilemanic
Super, správná cesta... Jen se zeptám ze zvědavosti, spouštěčem byl nějaký incident a nebo jde čistě o včasnou prevenci? :-)

Re: Heslo zákaznické podpory - novinka

Napsal: stř 04. čer 2014 12:35:54
od 4smart.cz
Žádný incident nenastal, jde o prevenci :-).
Na tento dodatečný mechanizmus jsem pomýšlel už delší dobu.
Riziko by tímto mělo být o dost menší.

J.M.

Re: Heslo zákaznické podpory - novinka

Napsal: pon 09. čer 2014 2:06:29
od dj-bobr
Dobrá věc, dobrý nápad :)

- skromně si troufnu odhadnout, že jednou z inspirací pro zavedení tohoto způsobu zabezpečení byl můj případ, kdy mi došel kredit na VPS, já zapomněl heslo a poslat jsem si ho neměl kam, protože jsem měl jako mail na posílání hesel zadaný mail v doméně, kterou obsluhuje (ten v danou chvíli vypnutý) VPS.. (ok, moje blbost, ale support vyřešil na jedničku :) )

Re: Heslo zákaznické podpory - novinka

Napsal: pon 09. čer 2014 8:06:00
od 4smart.cz
Ano, to byla situace, kde původní ověřovací mechanizmy selhaly.
Nepamatuji si, že by kdy před tím měl některý z uživatelů podobný problém (obnovit heslo).
Ve Vašem případě se šlo z mé strany "chytit" pouze 4smart.cz loginu, seznamu ID virtuálních serverů a v systému uvedené emailové adresy.
A to už jaksi nebylo úplně ideální.

J.M.