Stránka 1 z 1

Skype - přesměrování chatu

Napsal: úte 01. črc 2014 20:47:15
od mobilemanic
[01.07.14 20:44:59] xxx: Vaši zprávu přijala automatická virtuální ústředna služby www.odorik.cz.
[01.07.14 20:44:59] xxx: Automat bohužel nedovede odpovědět a momentálně ani dále přeposlat Vaši zpávu.
[01.07.14 20:44:59] xxx: Uživatele proto kontaktujte zavoláním !
[01.07.14 20:44:59] xxx: Službu provozuje VoIP operátor miniTel s.r.o. www.odorik.cz www.4smart.cz
Proč to někdy normálně přeposílá na email a někdy to píše tohle? Je to naprosto nevypočitatelné :-/

Re: Skype - přesměrování chatu

Napsal: stř 02. črc 2014 11:52:11
od 4smart.cz
Dobrý den,

napiste mi na podpora[at]4smart.cz Vas odorik PIN bez poslednich 4 cislic,
podivam se na to.

J.M.

Re: Skype - přesměrování chatu

Napsal: stř 02. črc 2014 15:57:47
od xsouku04
Vypadá, že je to vyřešeno.
Aha, já už tomu možná rozumím..

Skype aktualizoval klienta pro iPhone, kdy teď umožňuje push notifikace. Takže nejspíš nonstop zůstává na jejich serverech jako přihlášený.. Trik bude v tom, že se to nedá nijak vypnout, i po vypnutí notifikací tam zřejmě zůstává přihlášený.

Když jsem iPhone klienta úplně odhlásil (permanentní sign-out), zpráva do mailu mi přišla. Sic nepohodlné, ale alespoň funkční.

Děkuji za nasměrování,

Re: Skype - přesměrování chatu

Napsal: čtv 03. črc 2014 9:14:37
od 4smart.cz
Tento problém uživatele je tedy spojený s tím, že pod stejným loginem, jako který byl nastaven pro službu volání skype-odorik, volání s vlastním skype jménem, běžel jinde ještě přihlášený jiný klient.
Naše ústředna pak nedostávala příslušné zprávy ze sítě skype a díky tomu byla pro chat nefunkční.

Je tedy na místě připomenout, že pro službu skype-odorik musíte mít vyhrazený vždy zvláštní Skype login, který jinde nepoužíváte (není přihlášený).
V opačném případě to vede k tomu, že zprávy jsou doručovány jen na jednoho z nich, nebo jsou doručovány na všechny instance, ovšem instance, která je přihlášená u nás generuje automatické odpovědi a ty "zatěžují" i souběžně běžícího klienta, takže je to ve výsledku nepohodlné. To totiž vede k dalšímu přeposílání (synchronizaci) zpráv mezi klienty.

J.M.