ukončení příchozího hovoru callbacku
Napsal: stř 16. črc 2014 13:57:21
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, za jak dlouho se u callbacku ukončí příchozí hovor z ústředny Odoriku na mobilní číslo, pokud uživatel neprovede volbu. Nebo pokud v rámci callbacku volaný hovor ukončí a poběží jen hovor volající-ústředna.
Ptám se kvůli staršímu roztržitému člověku, který volá do ciziny, a častokrát špatně ukončí hovor (nestiskne červené tlačítko).
Díky
chtěl bych se zeptat, za jak dlouho se u callbacku ukončí příchozí hovor z ústředny Odoriku na mobilní číslo, pokud uživatel neprovede volbu. Nebo pokud v rámci callbacku volaný hovor ukončí a poběží jen hovor volající-ústředna.
Ptám se kvůli staršímu roztržitému člověku, který volá do ciziny, a častokrát špatně ukončí hovor (nestiskne červené tlačítko).
Díky