Stránka 1 z 1

ukončení příchozího hovoru callbacku

Napsal: stř 16. črc 2014 13:57:21
od luky
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, za jak dlouho se u callbacku ukončí příchozí hovor z ústředny Odoriku na mobilní číslo, pokud uživatel neprovede volbu. Nebo pokud v rámci callbacku volaný hovor ukončí a poběží jen hovor volající-ústředna.
Ptám se kvůli staršímu roztržitému člověku, který volá do ciziny, a častokrát špatně ukončí hovor (nestiskne červené tlačítko).

Díky

Re: ukončení příchozího hovoru callbacku

Napsal: stř 16. črc 2014 15:21:48
od xsouku04
Jaké přesně jsou tam časové limity, nevím. Jasné je, že když někdo dělá hovor a oba dva zúčastnění zapomenou zavěsit, hovor probíhá dále.
Pokud ale alespoň jeden zavěsí, časové zpoždění je rozumné - přesně nevím jaké, vyzkoušejte si to, ale nejsou to v žádném případě velké peníze.


Co ale problém může být je, když člověk co používá callback, poté co zadá číslo, místo # zmáčkne opět zelené tlačítko.
Udělá totiž druhý hovor a ten první pustí na hold. A pak snadno místo třeba 3 Kč/minuty může platit 30 Kč/min, protože volá přes svého mobilního operátora.
Tedy doporučuji čísla, která občas volá, uložit do rychlých kontaktů a dotyčný pak už jen zadá 1# 2# 3# atd.
Možné je též použít přednastavené zpětné volání.
Je to rychlejší, pohodlnější a nemůže se stát, že omylem zavolá za svůj běžný tarif u mobilního operátora.
To je jediné vážnější nebezpečí při zpětném volání do exotických zemí. Žádný jiný průšvih se ještě nestal.