Nyní zkouším tu SIM kartu s tarifem Welcome. CO mne překvapilo že ač na jejich webových stránkách říkají, že účtování hovorů je 60+1, byl jsem překvapen, že mi hovory účtují jako Odorik tedy 1+1. Mají krásnou přehlednou samoobsluhu s výpisem jak příchozích tak odchozích hovorů. Jejich nespornou výhodou tak jako u Odoriku je, že jakmile ukončíte hovor, okamžite se zapíše do samoobsluhy, není nutno dlouho čekat. Co jim ale lze vytknout je jejich ceník, který má spoustu bugů.
Například píšou, že hovory na čísla zelených linek 800 a 822 stojí 2,50Kč/min. Tak jsem to vyzkoušel a byl překvapen, nejen, že mi nic nenaúčtovali ale se to nezobrazilo ani ve výpise hovoru. Další bug, který jsem v ceníku našel je volání na číslo 3388 hlasová schránka. Na něj prý v ceníku uvádějí sazbu 23,- Kč/min, ve skutečnosti je to zdarma.
Co už ale hodně přehánějí je výška hovorného na zkrácená čísla například 14116 - předpověď počasí, kde hovor stojí stejně jako volání na 1188 tedy 23,- Kč/min. Naopak volání na barevné linky 844 mají levnější než klasické volání do pevné sítě s tarifem Welcome.
Nevýhodou tohoto tarifu je volání do pevné sítě a na mobilní telefony v ČR za 4,50 Kč/min, a volání do zahraničí za 4,90 Kč/min. Platnost kreditu je 30 dní, Každé další dobití kreditu prodlužuje platnost služeb o 90 dnů. Co jim lze ještě vytknout, že tarif, který mám na SIM kartě není ani uveden v ceníku, protože v ceníku jsou uvedeny tarify Welcome s datovými balíčky. Já však nemohu aktivovat datové balíčky ani využívat internet.
Mám tzv. Welcome a startovací sada stojí 200,- Kč. Tu ale však koupíte pouze na stánku v obchodní galerii Palladium.
Druhá SIM karta s tarifem Home Lux je výhodnější, tu zatím nezkouším, ale jen uvádím, že je zapotřebí každý měsíc dobíjet částkou 200,- Kč, jinak se to přepne do základního tarifu Home, kde není možné aktivovat datové balíčky ani využívat internet. Home Lux nabízí volání v síti 3Ton zdarma a hovory v rámci ČR jen za 1,50 Kč. První dobití kreditu prodlouží platnost služeb o dalších 30 dnů
Každé další dobití kreditu prodlužuje platnost služeb o 90 dnů.
Volání na zákaznickou linku je možné buď na čísle 4488, kde ale v ceníku uvádějí, že hovor je zpoplatněn 23,-Kč/min nebo voláním zdarma na číslo 910 44 88 00 což je to samé avšak volání na číslo 910 44 88 00 vám neúčtují. Opravdu v tom mají bugy. Pokud ale voláte na toto číslo mimo uvedenou jejich pracovní dobu, hlásí se vám tam jen automat s hudbou, jinak infolinka je určena pro rusky mluvící klienty. Absolutně chybí možnost zjišťovat kredit přes USSD kód. Jediná možnost je internetová samoobsluha.
Více na http://www.3ton.eu
P.S. Tento virtuál nabízí i speciální datový balíček ( datovou SIM kartu ??? ) bez hlasových služeb a to za 620,- Kč, kde k dispozici máte 10 GB dat. Ovšem jak jej aktivovat a jaké jsou další podmínky se už nedozvíte.

P.S.2 : Nejenže je jejich infolinka pro ruskojazyčné lidi, ale i samotná prodavačka na stánku, která prodávala služby a mobilní telefony 3Ton měla takový gruzínský přízvuk

P.S.3 : Co ale považuji za dobrý krok, tak pokud chcete s 3Tonem používat roaming, je nutné mít minimální kredit 1 000,- Kč pro Evropu a 100 000,- Kč pro celý svět. To si zjistíte přihlášením do samoobsluhy. Pokud nemáte 1 000,- Kč není možné využívat Roaming.
