Stránka 1 z 1

Záložní číslo i pro SIP TRUNK a volání na SIP URI

Napsal: úte 22. črc 2014 13:15:28
od xsouku04
Už je to přibližně rok co jsme přidali funkci záložní číslo, která umožňuje podmíněné směrování hovorů při nedostupnosti SIP telefonu.

Nyní jsme navíc přidali možnost tohle využít, i pokud máte vlastní ústřednu a hovory na ni posíláte pomocí SIP TRUNKu nebo jen na SIP URI.

Co to tedy znamená?

Pokud jste firma a máte vlastní pobočkovou ústřednu a přestane Vám jít elektřina nebo internet, stále se Vám zákazníci dovolají, i když to nouzově bude jen na mobilní telefony.

Samozřejmě služba se též hodí, pokud jsou nějaké dočasné technické problémy s Vaší ústřednou nebo odstávka.

Náhradní číslo lze nastavit u linek k jednotlivým veřejným číslům, k nimž jsou přiřazena, nebo u linky, která slouží jako SIP trunk. Náhradní čísla nastavená u linek s veřejnými čísly mají přednost, pokud je nastaveno obojí.

Je pro Vás lepší mít vlastní pobočkovou ústřednu nebo využít služeb, které nabízí Odorik.cz?

Více informací o náhradním čísle při směrování na SIP TRUNK - dole

Pozor na zacyklení hovorů !!!