Stránka 1 z 2
Problém s registráciou zariadenia a prijímaním hovorov
Napsal: pon 01. zář 2014 13:54:57
od aiwan
Dobrý deň,
už sa mi to pár krát stalo, no dnes je to takmer po celý deň: Nie je možné sa mi dovolať. Prijaté hovory sú mi automaticky z dôvodu nedostupnosti (neprihláseného) zariadenia presmerovávané na mobil. Na stránke Odoriku, v sekcií kde má byť zobrazené prihlásené zariadenie nie je prihlásené nič.
V mojou routri však ukazuje Odorik linku ako aktívnu a prihlásenú.
Odchádzajúce hovori fungujú v poriadku.
Napr. ID prijatých (presmerovaných) hovorov je 95429036, 95398701
Môžte to prosím preveriť, aby sme zistili, či je problém u mňa, alebo u Vás? Ďakujem
Re: Problém s registráciou zariadenia a prijímaním hovorov
Napsal: pon 01. zář 2014 14:41:54
od kovik
Problem resime mimo forum.
Re: Problém s registráciou zariadenia a prijímaním hovorov
Napsal: stř 03. zář 2014 18:50:38
od xsouku04
Problém se týkal ADSL modemů a routerů DrayTek, které mají navíc dvě VoIP linky.
Tyto modemy byly defaultně nějakou dobu dodávány na Slovensku jako běžně ADSL modemy.
Problém vznikl po změně u nás na proxy cca před měsícem. Kdy po vypršení registrace jaksi následující registrace nebyla zapsána u nás do databáze, tedy střídala se stejně dlouhá období přihlášen/nepřihlášen.
Nyní by to již mělo být OK, podstatu problému a proč to vznikalo jen u tohohle zařízení, stále zkoumáme.
Jako prevenci proti podobným záhadným potížím doporučujeme vždy vyplnit položku záložní číslo.
Když nic jiné tak se o selhání alespoň brzy dozvíte.
Re: Problém s registráciou zariadenia a prijímaním hovorov
Napsal: čtv 04. zář 2014 2:34:58
od aiwan
Dobrý deň,
momentálne to testujem, žiaľ problém u mňa pretrváva. Napr. ID hovoru 95686213...
Ivan
Re: Problém s registráciou zariadenia a prijímaním hovorov
Napsal: čtv 04. zář 2014 14:05:14
od xsouku04
aiwan píše:Dobrý deň,
momentálne to testujem, žiaľ problém u mňa pretrváva. Napr. ID hovoru 95686213...
Ivan
Tento noční problém vypadá na něco jiného. Zdá se, že tyto stroje mají svoje bugy.
Poznatky, které jsme získali testováním, jsem popsal zde.
http://www.odorik.cz/w/draytek:vigor2700
Jinak právě jsme změnili konfiguraci naši sip registrační proxy. Tedy doufáme, že někomu kvůli tomu nepřestane něco fungovat. Draytek je otestován. Změny jsou hlavně v tom smyslu, že podstatným způsobem zefektivnily chod registrační proxy a snížily její zátěž.
Předpokládám, že změna se žádnými potížemi neprojeví.
Re: Problém s registráciou zariadenia a prijímaním hovorov
Napsal: čtv 04. zář 2014 21:02:34
od aiwan
Výborne, zdá sa, že registrácia prebieha v poriadku a problém je vyriešený. Cez víkend otestujem ešte nový firmware. Vďaka za promtne riešenie problému.
Ivan
Re: Problém s registráciou zariadenia a prijímaním hovorov
Napsal: stř 15. říj 2014 8:41:41
od ondrej
Dobrý den,
mám také problém s registrací, posledních pár dnů mi zařízení funguje jen do 8 ráno a pak mi to hlásí "sip registrace selhala".
Re: Problém s registráciou zariadenia a prijímaním hovorov
Napsal: stř 15. říj 2014 11:20:16
od xsouku04
ondrej píše:Dobrý den,
mám také problém s registrací, posledních pár dnů mi zařízení funguje jen do 8 ráno a pak mi to hlásí "sip registrace selhala".
Dobrý den.
O jakou se jedná linku? Změnit porty jste zkoušel?
http://www.odorik.cz/w/registrovana_sip_zarizeni
Re: Problém s registráciou zariadenia a prijímaním hovorov
Napsal: stř 15. říj 2014 12:30:31
od ondrej
Jedná se o linku 708411, zkoušel jsem všechno možné - reset základny a vypsal údaje znovu, různé porty.
Když se podíváte jak se to zařízení přihlašovalo dnes a včera a minulý týden, pokaždé jsem tam něco změnil, ale nevysvětluje to tu zvláštnost, že to vždy přestane fungovat před 8. ráno.
Re: Problém s registráciou zariadenia a prijímaním hovorov
Napsal: stř 15. říj 2014 13:04:56
od xsouku04
ondrej píše:Jedná se o linku 708411, zkoušel jsem všechno možné - reset základny a vypsal údaje znovu, různé porty.
Když se podíváte jak se to zařízení přihlašovalo dnes a včera a minulý týden, pokaždé jsem tam něco změnil, ale nevysvětluje to tu zvláštnost, že to vždy přestane fungovat před 8. ráno.
Vypadá to, jako by nějakou neplechu dělal Váš poskytovatel internetu.
Zkoušel jste TCP protokol? Viz obrázek. Ten by mohl problém obejít.