Změna čísel pro přednastavené zpětné volání
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: stř 10. říj 2012 17:02:51
Změna čísel pro přednastavené zpětné volání
Odorik se rozhodl změnit čísla, která používá pro přednastavené zpětné voláné tzv. "prozvoněním" Místo slovenských čísel se nově používají čísla urřená pro Voip 910, konkrétně pro přednastavená zpětná volání nově použijte místo čísel +42123388988X čísla +42091011108X.
Změna spočívá pouze v tom, že ve svém mobilu změníte staré číslo za nové, které prozváníte. V prostředí Odorik nic měnit nemusíte.
P.S. Odorik chválím za to, že poslal informující SMS, díky
Změna spočívá pouze v tom, že ve svém mobilu změníte staré číslo za nové, které prozváníte. V prostředí Odorik nic měnit nemusíte.
P.S. Odorik chválím za to, že poslal informující SMS, díky
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř 03. dub 2013 22:13:31
Re: Změna čísel pro přednastavené zpětné volání
Hm, to je sice pěkné, že jsou jiná mobilní čísla, kde to funguje, ale pro mne to znamená obejít celou rodinu a přenastavit jim to...
Jestli je slovenský operátor pokažený, nemůžete si čísla přenést jinam?
Jestli je slovenský operátor pokažený, nemůžete si čísla přenést jinam?
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv 18. zář 2014 21:06:47
Re: Změna čísel pro přednastavené zpětné volání
Mně číslo pro zpětné volání přestalo fungovat už včera. O změně jsem se dozvěděl až po dotazu na na podporu dnes odpoledne.tom_speedy píše:Odorik se rozhodl změnit čísla, která používá pro přednastavené zpětné voláné tzv. "prozvoněním" Místo slovenských čísel se nově používají čísla urřená pro Voip 910, konkrétně pro přednastavená zpětná volání nově použijte místo čísel +42123388988X čísla +42091011108X.
Změna spočívá pouze v tom, že ve svém mobilu změníte staré číslo za nové, které prozváníte. V prostředí Odorik nic měnit nemusíte.
P.S. Odorik chválím za to, že poslal informující SMS, díky
Takže na pochvalu to moc není.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8539
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna čísel pro přednastavené zpětné volání
Souhlasím na pochvalu to není.
Nicméně včera to vypadalo tak, že původní čísla opět začnou fungovat. Alespoň to sliboval jejich majitel, což dnes činil též. Ale čísla stále nefungují. A ony nejspíš i fungovat začnou (leda že by nám naschvál lhali), jen prostě už nemůžeme déle čekat a tak jsme zveřejnili náhradní čísla a rozeslali jsme též ony SMS.
O tom, že se jedná o nevinnou technickou závadu (špatnou konfiguraci), svědčilo to, že to přestalo fungovat v pět hodin ráno. Že to nezvládnou opravit za dva pracovní dny bylo krajně nepravděpodobné.
Nicméně včera to vypadalo tak, že původní čísla opět začnou fungovat. Alespoň to sliboval jejich majitel, což dnes činil též. Ale čísla stále nefungují. A ony nejspíš i fungovat začnou (leda že by nám naschvál lhali), jen prostě už nemůžeme déle čekat a tak jsme zveřejnili náhradní čísla a rozeslali jsme též ony SMS.
O tom, že se jedná o nevinnou technickou závadu (špatnou konfiguraci), svědčilo to, že to přestalo fungovat v pět hodin ráno. Že to nezvládnou opravit za dva pracovní dny bylo krajně nepravděpodobné.
Re: Změna čísel pro přednastavené zpětné volání
Budou ty nová čísla fungovat už pořád nebo se to bude zase měnit ? Abych to nezměnil a pak to zase nemusel měnit zpět ?
Díval jsem se teď na stránky, kde se nastavuje přednastavený callback a když je na jednom účtu víc linek, tak je ten přehled nastavených čísel zobrazený promýchaný pohromadě pro všechny linky a je to dost nepřehledné. Nešlo by to nastavit, že by se vždycky zobrazovaly čísla jen pro vybranou linku ? Myslím, že to tak zezačátku bylo.
Díval jsem se teď na stránky, kde se nastavuje přednastavený callback a když je na jednom účtu víc linek, tak je ten přehled nastavených čísel zobrazený promýchaný pohromadě pro všechny linky a je to dost nepřehledné. Nešlo by to nastavit, že by se vždycky zobrazovaly čísla jen pro vybranou linku ? Myslím, že to tak zezačátku bylo.
Re: Změna čísel pro přednastavené zpětné volání
Také by mne zajímalo, jestli se to nebude zase měnit nazpátek. Už jsem obeslal informací o změně své známé s Odorikem...
Jinak změna z +421 na +420 = smíšené pocity. Na jednu stranu je fajn, že jen kvůli prozvánění člověk nemusí v nastaveních operátora a/nebo sítě povolovat hovory do zahraničí (případ: známý si omylem místo předvolby +420 zapsal číslo s +240 - Rovníková Guinea - a divil se, že za minutový hovor s anglicky mluvícím cizincem pak zaplatil 60 Kč).
Na druhou stranu se ve vícepoložkovém adresáři ta slovenská čísla pro prozvánění snadno odlišila.
Jinak změna z +421 na +420 = smíšené pocity. Na jednu stranu je fajn, že jen kvůli prozvánění člověk nemusí v nastaveních operátora a/nebo sítě povolovat hovory do zahraničí (případ: známý si omylem místo předvolby +420 zapsal číslo s +240 - Rovníková Guinea - a divil se, že za minutový hovor s anglicky mluvícím cizincem pak zaplatil 60 Kč).
Na druhou stranu se ve vícepoložkovém adresáři ta slovenská čísla pro prozvánění snadno odlišila.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Změna čísel pro přednastavené zpětné volání
Dobry den,
az se slovenska cisla vrati do provozu budou funkovat paralelne s ceskyma. Neni potreba nic menit.
az se slovenska cisla vrati do provozu budou funkovat paralelne s ceskyma. Neni potreba nic menit.
Re: Změna čísel pro přednastavené zpětné volání
Tak to je ideální.kovik píše:Dobry den,
az se slovenska cisla vrati do provozu budou funkovat paralelne s ceskyma. Neni potreba nic menit.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Změna čísel pro přednastavené zpětné volání
Nebylo by možné (nebo byl by to velký problém) v podobných případech, kdy se jedná o něco důležitého poslat tu informaci také na emaily všem, kteří je mají u svých účtů uvedeny .
Já jsem např. zpětné volání nepoužil již více jak 30 dnů takže mi sms zpráva neměla důvod přijít ale do své emailové schránky se dívám každý den.
Já jsem např. zpětné volání nepoužil již více jak 30 dnů takže mi sms zpráva neměla důvod přijít ale do své emailové schránky se dívám každý den.
Re: Změna čísel pro přednastavené zpětné volání
No, tak to je spíš náhoda, že to tady čtu. Musím o tom obeznámit ty co mi tak volají. Tu informační sms bych uvítal na všechna čísla daného účtu, tam kde alespoň jedna linka používá zpětné volání pomocí prozvánění. V nejhorším případě i mailem.