Stránka 1 z 1
					
				Hlasová schránka
				Napsal: stř 01. říj 2014 15:22:14
				od bm0
				Dobrý den,
nikde nemůžu najít informace, jak aktivovat hlasovou schránku na Odorik SIM. Může mi nekdo poradit?
Děkuji.
			 
			
					
				Re: Hlasová schránka
				Napsal: stř 01. říj 2014 16:21:10
				od xsouku04
				Chcete zmeškané hovory dostávat raději na email, nebo si je poslechnout jak je běžné přímo na telefonu?
Běžný způsob je na vyžádání.
Viz citace z našeho eshopu:
 3388 - volání do hlasové schránky - cena volání 0,59 Kč/min (aktivovat schránku k mobilnímu číslu je zatím možné jen na požádání )
Pokud chcete hlasový záznam dostat do mailu, pořiďte si vlastní 91011XXXX, to ihned pošlete do schránky pomocí 
speciálních čísel. Na číslo 91011XXXX pak hovor z mobilu přesměrujete pomocí podmíněného/nepodmíněné přesměrování.
V tomto případě budete za dobu nahrávání platit 0,59 Kč/min, poslání ne email je zdarma. Může být vhodné, např. pokud jste v zahraničí. Ale na používání podmíněného přesměrování v roamingu, mohlo by být zpoplatněno tam i zpět (zóna 2 a zóna 3). Ale to možná i u běžné hlasové schránky.
 
			
					
				Re: Hlasová schránka
				Napsal: pát 03. říj 2014 23:13:03
				od helmut.niederman
				xsouku04 píše:Chcete zmeškané hovory dostávat raději na email, nebo si je poslechnout jak je běžné přímo na telefonu?
Běžný způsob je na vyžádání.
Viz citace z našeho eshopu:
 3388 - volání do hlasové schránky - cena volání 0,59 Kč/min (aktivovat schránku k mobilnímu číslu je zatím možné jen na požádání )
Pokud chcete hlasový záznam dostat do mailu, pořiďte si vlastní 91011XXXX, to ihned pošlete do schránky pomocí 
speciálních čísel. Na číslo 91011XXXX pak hovor z mobilu přesměrujete pomocí podmíněného/nepodmíněné přesměrování.
V tomto případě budete za dobu nahrávání platit 0,59 Kč/min, poslání ne email je zdarma. Může být vhodné, např. pokud jste v zahraničí.
 
Takže rozumím tomu, pokud bych chtěl dostávat hlasové zprávy do schránky a vyzvedávat si je na čísle 3388 musím o to požádat pracovníky call centra Odoriku ale bohužel zároveň tím dojde k vypojení služby zmeškané hovory ?  A proč není možné hlasovou schránku na čísle 3388 aktivovat přes účet Odorik ?
 
			
					
				Re: Hlasová schránka
				Napsal: sob 04. říj 2014 2:08:32
				od mobilemanic
				helmut.niederman píše:Takže rozumím tomu, pokud bych chtěl dostávat hlasové zprávy do schránky a vyzvedávat si je na čísle 3388 musím o to požádat pracovníky call centra Odoriku ale bohužel zároveň tím dojde k vypojení služby zmeškané hovory ?  A proč není možné hlasovou schránku na čísle 3388 aktivovat přes účet Odorik ?
Třeba proto, že implementovat to by byla ztráta času, když o tuhle službu nikdo nestojí...? 
