Stránka 1 z 9

Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Napsal: pon 06. říj 2014 12:32:06
od xsouku04
Obrázek

Návod jak provést nastavení v internetovém bankovnictví.

Z našeho účtu 292920/2010 přijde žádost o inkaso vždy v prvních pěti pracovních dnech v měsíci a budeme z Vašeho účtu žádat takovou částku, abychom dorovnali kredit do požadované výše.

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Napsal: pon 06. říj 2014 12:47:28
od mobilemanic
Bravo, tleskám :-) První inkaso tedy bude na začátku listopadu?

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Napsal: pon 06. říj 2014 13:14:35
od xsouku04
mobilemanic píše:Bravo, tleskám :-) První inkaso tedy bude na začátku listopadu?
Ano. Všichni mají nyní necelý měsíc na to si jej nastavit.

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Napsal: pon 06. říj 2014 16:45:20
od Zedna
SUPER!

Dotaz:
U toho nastaveni inkasa se nevyplnuje variabilni symbol (jako u rucniho dobiti prevodem)?
To znamena, ze se to u Odorika paruje jen dle cisla protiuctu?

EDIT: Jeste jeden dotaz:
U toho kontaktu v pripade nestrzeni inkasa staci uvest email? A tento email bude zaslan automaticky (hromadne) nebo rucne?

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Napsal: pon 06. říj 2014 17:02:14
od xsouku04
Zedna píše:SUPER!

Dotaz:
U toho nastaveni inkasa se nevyplnuje variabilni symbol (jako u rucniho dobiti prevodem)?
To znamena, ze se to u Odorika paruje jen dle cisla protiuctu?

EDIT: Jeste jeden dotaz:
U toho kontaktu v pripade nestrzeni inkasa staci uvest email? A tento email bude zaslan automaticky (hromadne) nebo rucne?
Variabliní symbol budeme generovat my, tak abychom následující příchozí platbu rozpoznali.
Bude to ale standardní variabilní symbol platný v té době, tedy většinou mobilní číslo telefonu, na který je to registrováno.

Ano je možné uvést jen email, nebo také nic. Kontaktovat budeme zpočátku určitě ručně.

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Napsal: pon 06. říj 2014 17:08:51
od Zedna
Asi jsem zjistil chybu:

Pri pokusu o nastaveni prozatim jen limitu castek (ucet nastavim pozdeji) mi to pri ulozeni hlasi chybu "Nevyplněné povinné pole."
Predpokladam, ze to je kvuli cislu uctu.

Z toho mi ale plyne, ze to inkaso nepujde zrusit, protoze to pak pri vynulovani cisla uctu bude hlasit tuto stejnou chybu "Nevyplněné povinné pole.".

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Napsal: pon 06. říj 2014 17:11:56
od Zedna
xsouku04 píše:
U toho nastaveni inkasa se nevyplnuje variabilni symbol (jako u rucniho dobiti prevodem)?
Variabliní symbol budeme generovat my, tak abychom následující příchozí platbu rozpoznali.
Bude to ale standardní variabilní symbol platný v té době, tedy většinou mobilní číslo telefonu, na který je to registrováno.
Takze u povoleni inkasa skutecne nemame vyplnovat variabilni symbol?

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Napsal: pon 06. říj 2014 17:21:05
od Kad
Žádný VS jsem bance v povolení inkasa neuváděl a už to mám nastavené....

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Napsal: pon 06. říj 2014 17:38:13
od xsouku04
Zedna píše:Asi jsem zjistil chybu:

Pri pokusu o nastaveni prozatim jen limitu castek (ucet nastavim pozdeji) mi to pri ulozeni hlasi chybu "Nevyplněné povinné pole."
Predpokladam, ze to je kvuli cislu uctu.

Z toho mi ale plyne, ze to inkaso nepujde zrusit, protoze to pak pri vynulovani cisla uctu bude hlasit tuto stejnou chybu "Nevyplněné povinné pole.".
Zrušit to půjde tlačítkem "zrušit".

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Napsal: pon 06. říj 2014 17:38:54
od xsouku04
Kad píše:Žádný VS jsem bance v povolení inkasa neuváděl a už to mám nastavené....
Vy žádný VS nevyplňujte, ten budeme generovat my vždy při žádosti o platbu.