Stránka 1 z 9
					
				Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
				Napsal: pon 06. říj 2014 12:32:06
				od xsouku04
				 Návod jak provést nastavení v internetovém bankovnictví.
Návod jak provést nastavení v internetovém bankovnictví.
Z našeho účtu 292920/2010 přijde žádost o inkaso vždy v prvních pěti pracovních dnech v měsíci a budeme z Vašeho účtu žádat takovou částku, abychom dorovnali kredit do požadované výše.
 
			
					
				Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
				Napsal: pon 06. říj 2014 12:47:28
				od mobilemanic
				Bravo, tleskám 

 První inkaso tedy bude na začátku listopadu?
 
			
					
				Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
				Napsal: pon 06. říj 2014 13:14:35
				od xsouku04
				mobilemanic píše:Bravo, tleskám 

 První inkaso tedy bude na začátku listopadu?
 
Ano. Všichni  mají nyní necelý měsíc na to si jej nastavit.
 
			
					
				Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
				Napsal: pon 06. říj 2014 16:45:20
				od Zedna
				SUPER!
Dotaz:
U toho nastaveni inkasa se nevyplnuje variabilni symbol (jako u rucniho dobiti prevodem)?
To znamena, ze se to u Odorika paruje jen dle cisla protiuctu?
EDIT: Jeste jeden dotaz:
U toho kontaktu v pripade nestrzeni inkasa staci uvest email? A tento email bude zaslan automaticky (hromadne) nebo rucne?
			 
			
					
				Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
				Napsal: pon 06. říj 2014 17:02:14
				od xsouku04
				Zedna píše:SUPER!
Dotaz:
U toho nastaveni inkasa se nevyplnuje variabilni symbol (jako u rucniho dobiti prevodem)?
To znamena, ze se to u Odorika paruje jen dle cisla protiuctu?
EDIT: Jeste jeden dotaz:
U toho kontaktu v pripade nestrzeni inkasa staci uvest email? A tento email bude zaslan automaticky (hromadne) nebo rucne?
Variabliní symbol budeme generovat my, tak abychom následující příchozí platbu rozpoznali.
Bude to ale standardní variabilní symbol platný v té době, tedy většinou mobilní číslo telefonu, na který je to registrováno.
Ano je možné uvést jen email, nebo také nic. Kontaktovat budeme zpočátku určitě ručně.
 
			
					
				Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
				Napsal: pon 06. říj 2014 17:08:51
				od Zedna
				Asi jsem zjistil chybu:
Pri pokusu o nastaveni prozatim jen limitu castek (ucet nastavim pozdeji) mi to pri ulozeni hlasi chybu "Nevyplněné povinné pole."
Predpokladam, ze to je kvuli cislu uctu.
Z toho mi ale plyne, ze to inkaso nepujde zrusit, protoze to pak pri vynulovani cisla uctu bude hlasit tuto stejnou chybu "Nevyplněné povinné pole.".
			 
			
					
				Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
				Napsal: pon 06. říj 2014 17:11:56
				od Zedna
				xsouku04 píše:
U toho nastaveni inkasa se nevyplnuje variabilni symbol (jako u rucniho dobiti prevodem)?
Variabliní symbol budeme generovat my, tak abychom následující příchozí platbu rozpoznali.
Bude to ale standardní variabilní symbol platný v té době, tedy většinou mobilní číslo telefonu, na který je to registrováno.
 
Takze u povoleni inkasa skutecne nemame vyplnovat variabilni symbol?
 
			
					
				Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
				Napsal: pon 06. říj 2014 17:21:05
				od Kad
				Žádný VS jsem bance v povolení inkasa neuváděl a už to mám nastavené....
			 
			
					
				Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
				Napsal: pon 06. říj 2014 17:38:13
				od xsouku04
				Zedna píše:Asi jsem zjistil chybu:
Pri pokusu o nastaveni prozatim jen limitu castek (ucet nastavim pozdeji) mi to pri ulozeni hlasi chybu "Nevyplněné povinné pole."
Predpokladam, ze to je kvuli cislu uctu.
Z toho mi ale plyne, ze to inkaso nepujde zrusit, protoze to pak pri vynulovani cisla uctu bude hlasit tuto stejnou chybu "Nevyplněné povinné pole.".
Zrušit to půjde tlačítkem "zrušit".
 
			
					
				Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
				Napsal: pon 06. říj 2014 17:38:54
				od xsouku04
				Kad píše:Žádný VS jsem bance v povolení inkasa neuváděl a už to mám nastavené....
Vy žádný VS nevyplňujte, ten budeme generovat my vždy při žádosti o platbu.