Stránka 1 z 1

Dokumentace k IVR hlasovému menu v účtu Odorik

Napsal: ned 02. lis 2014 18:00:10
od helmut.niederman
Přeji hezký den, právě testuji ten váš IVR hlasový konverzant co se nachází v nastavení účtu Odorik a potřeboval bych nějakou dokumentaci, návod jak se to všechno nastavuje. Ze začátku mi příjde to jednoduché ale pak jsem se zaseknul.
Tak tedy, o co jde.

1) Nahrál jsem si hlasové hlášky kde číslo hlášky je od 1 - 4 ( od telefonního čísla *0091 do *0094 )
2) Jsem si vytvořil hlasové menu od 1 - 4 ( od telefonního čísla, *0081 do *0084 )

3) Když edituji IVR akci pro menu 1 a v nabídce mám tyto volby " Stisknuto uživatelem " od 1 - 4. A teď se chci zeptat, proč mi nefunguje možnost aktivace podmenu ? Například volající stiskne DTMF číslici 1 - dám provést editaci akce pro menu 1 ve formuláři je uvedeno " Uživatel zmáčkne DTMF klávesu " 1
Pak zvolím "typ akce: menu - pokračuj v podmenu "
Na dalším řádku je uvedeno " Bude aktivováno podmenu : a já vyberu 2 Bla bla bla "

Pak u geografického čísla nastavím paralelní zvonění na číslo *0081. Volající tak vytočí toto číslo a jakmile stiskne klávesu 1 vůbec se pak nezačne přehrávat hláska podmenu 2 Bla bla bla ale stále dokola se přehraje to co je nahráné na čísle *0081* Jak toto aktivovat ?

Je ale zvláštní, že když vyberu typ akce : Dial - vytoč číslo a rovnou tam dám *0082 tak se pak začne skutečně přehrávat ono 2 Bla bla bla. Ale jakmiel tam aktivuji to podmenu tak se nic neděje ? Proč ?

Děkuji za objasnění :)

Re: Dokumentace k IVR hlasovému menu v účtu Odorik

Napsal: pon 03. lis 2014 16:25:03
od kovik
Dobry den, byly tam chyby vznikle dodatecnymi upravami. Melo by to byt v poradku.
Diky za nahlaseni.

Re: Dokumentace k IVR hlasovému menu v účtu Odorik

Napsal: úte 04. lis 2014 22:40:38
od helmut.niederman
Budete nabízet i možnost převést psaný text do zvukového záznamu tedy aby to přečetla automatická operátorka ? A nabídnete taky možnost jednou uploadované hlášky pomocí mp3 i zpět stáhnout do počítače ?
Jinak ta funkcionalita uploadnout mp3 soubor se mi moc líbí. Jak bych to mohl uplatnit u hlasové schránky Odorik ? ( nemyslím teď T-mobile 3388 ( 603123388 )
Jsem rád, že to funguje i v demo účtu Odorik, takže si to mohou lidé vyzkoušet, co ještě Odorik nepoužívají nebo o tom uvažují. :D

Re: Dokumentace k IVR hlasovému menu v účtu Odorik

Napsal: stř 05. lis 2014 17:16:31
od xsouku04
helmut.niederman píše:Budete nabízet i možnost převést psaný text do zvukového záznamu tedy aby to přečetla automatická operátorka ? A nabídnete taky možnost jednou uploadované hlášky pomocí mp3 i zpět stáhnout do počítače ?
Jinak ta funkcionalita uploadnout mp3 soubor se mi moc líbí. Jak bych to mohl uplatnit u hlasové schránky Odorik ? ( nemyslím teď T-mobile 3388 ( 603123388 )
Jsem rád, že to funguje i v demo účtu Odorik, takže si to mohou lidé vyzkoušet, co ještě Odorik nepoužívají nebo o tom uvažují. :D
Aby se ty hlášky daly použít i pro hlasové schránky, plánujeme. Nyní je čas pořádně otestovat to IVR a až se osvědčí, tak to sjednotíme. Takovým způsobem, aby to bylo zpětně kompatibilní, ale bylo možné snadno využít i nové možnosti.

Možnost převodu psaného textu do zvukového záznamu přidáme brzy. K dispozici budou tyto hlasy:
http://www.speechtech.cz/cs/produkty/sy ... /demo.html
Účtovat se bude po vteřině a vzhledem k tomu, že naprostá většina hlášek je spíše kratšího charakteru, cena bude rozumná i pro soukromé použití.

Co se týče stáhnutí nahrávky zpět. Ano, můžeme to dodělat. Trochu je ale problém v kvalitě. Mp3 nebo jiný formát, který k nám nahrajete, totiž převedeme do formy vhodné pro telefony, tedy sníží se kvalita - tedy spíše frekvenční pásmo. Proto je lepší si původní mp3 někam schovat a nespoléhat se na to, že je uložena u nás.

Re: Dokumentace k IVR hlasovému menu v účtu Odorik

Napsal: stř 05. lis 2014 21:28:05
od helmut.niederman
xsouku04 píše:
helmut.niederman píše:Budete nabízet i možnost převést psaný text do zvukového záznamu tedy aby to přečetla automatická operátorka ? A nabídnete taky možnost jednou uploadované hlášky pomocí mp3 i zpět stáhnout do počítače ?
Jinak ta funkcionalita uploadnout mp3 soubor se mi moc líbí. Jak bych to mohl uplatnit u hlasové schránky Odorik ? ( nemyslím teď T-mobile 3388 ( 603123388 )
Jsem rád, že to funguje i v demo účtu Odorik, takže si to mohou lidé vyzkoušet, co ještě Odorik nepoužívají nebo o tom uvažují. :D
Aby se ty hlášky dali použít i pro hlasové schránky plánujeme. Nyní je čas pořádně otestovat to IVR a až se osvědčí tak to sjednotíme. Takovým způsobem aby to bylo zpětně kompatibilní, ale bylo možné snadno využít i nové možnosti.

Možnost převodu psaného textu do zvukového záznamu přidáme brzy. K dispozici budou tyto hlasy:
http://www.speechtech.cz/cs/produkty/sy ... /demo.html
Účtovat se bude po vteřině a vzhledem k tomu, že naprostá většina hlášek jsou spíše kratšího charakteru, cena bude rozumná i pro soukromé použití.

Co se týče stáhnutí nahrávky zpět. Ano můžeme to dodělat. Trochu ale problém je v kvalitě. Mp3 nebo jiný formát, který k nám nahrajete totiž převedeme do formy vhodné pro telefony, tedy sníží se kvalita - tedy spíše frekvenční pásmo. Proto je lepší si původní mp3 někam schovat a nespoléhat se na to, že je uložena u nás.
Pane Soukup mám tomu rozumět tak, že ten IVR hlasový automat bude pro zákazníka Odorika zpoplatněný ? Takže když si nahraji hlášku, tak se mi to zaúčtuje ? :shock:

A jak velkou MP3 lze maximálně poslat kolik je limit v MB ? Zkoušel jsem poslat jednu MP3, měla přes 7 MB ( 320 kbits bitrate ) a po chvíli to zdechlo to nahrávání, pak jsem tam vložil jinou a už to fungovalo. 8-)

Re: Dokumentace k IVR hlasovému menu v účtu Odorik

Napsal: čtv 06. lis 2014 8:43:25
od Largon
Zpoplatněné bude použití služby převádějící text na audio, které bude následně uloženo u nás.

Náš webový server nepřijme soubor větší než 5 MB.

Re: Dokumentace k IVR hlasovému menu v účtu Odorik

Napsal: čtv 06. lis 2014 19:59:23
od helmut.niederman
Largon píše:Zpoplatněné bude použití služby převádějící text na audio, které bude následně uloženo u nás.

Náš webový server nepřijme soubor větší než 5 MB.
Aha, díky, takže radši mp3 budu ukládat do telefonní kvality např. 64 kbps mono, 22015 Hz ;)