jak to celé funguje? [pro někoho, kdo o věci nic neví]
jak to celé funguje? [pro někoho, kdo o věci nic neví]
Dobrý den,
snažil jsem se všechny odpovědi předem najít, ale na webu jsem se stále motal mezi VOIP a normálními mobilními službami, na fóru je pak vyhledávání přes google tagy a vyhledává přes celé fórum, proto jsem na některé otázky odpovědi nenašel.
Jak tedy služba funguje? Mám nějakou virtuální peněženku a z té se mi odečítají jednotky podle využívání služeb?
Chodí nějaké vyúčtování, je možné použít normálně měsíčně inkaso?
Internetový balíček se obnovuje sám nebo musím po vypršení koupit další?
Pokud si aktivuji nějakou předplacenou službu (pokud to lze), například datový balíček a zapomenu si dobít peníze na váš účet, co se stane? Přijde upozornění, deaktivuje se služba?
Jak přesně funguje poplatek za aktivní SIM?
- Jak přesně se to počítá? Každý den se zkontroluje jestli předchozích 30 dní přesahovala útrata 100Kč, v případě splnění podmínky se připíše na kredit dříve odečtených 21Kč?
- Počítá se do této útraty datový balíček?
Využít služby "ČR mobil (přes internet)" jde jen přes vaší SIM?
Jak dlouho trvá přenesení čísla?
Předem děkuji za odpovědi.
snažil jsem se všechny odpovědi předem najít, ale na webu jsem se stále motal mezi VOIP a normálními mobilními službami, na fóru je pak vyhledávání přes google tagy a vyhledává přes celé fórum, proto jsem na některé otázky odpovědi nenašel.
Jak tedy služba funguje? Mám nějakou virtuální peněženku a z té se mi odečítají jednotky podle využívání služeb?
Chodí nějaké vyúčtování, je možné použít normálně měsíčně inkaso?
Internetový balíček se obnovuje sám nebo musím po vypršení koupit další?
Pokud si aktivuji nějakou předplacenou službu (pokud to lze), například datový balíček a zapomenu si dobít peníze na váš účet, co se stane? Přijde upozornění, deaktivuje se služba?
Jak přesně funguje poplatek za aktivní SIM?
- Jak přesně se to počítá? Každý den se zkontroluje jestli předchozích 30 dní přesahovala útrata 100Kč, v případě splnění podmínky se připíše na kredit dříve odečtených 21Kč?
- Počítá se do této útraty datový balíček?
Využít služby "ČR mobil (přes internet)" jde jen přes vaší SIM?
Jak dlouho trvá přenesení čísla?
Předem děkuji za odpovědi.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak to celé funguje? [pro někoho, kdo o věci nic neví]
Ano. Pro všechny služby je jeden společný předplacený kredit, z kterého se odečítá útrata.Freeman píše:Dobrý den,
snažil jsem se všechny odpovědi předem najít, ale na webu jsem se stále motal mezi VOIP a normálními mobilními službami, na fóru je pak vyhledávání přes google tagy a vyhledává přes celé fórum, proto jsem na některé otázky odpovědi nenašel.
Jak tedy služba funguje? Mám nějakou virtuální peněženku a z té se mi odečítají jednotky podle využívání služeb?
Na "vyúčtování" se můžete podívat kdykoli na internetu v menu "Výpis volání"->"statistika".Freeman píše: Chodí nějaké vyúčtování, je možné použít normálně měsíčně inkaso?
Inkaso je možné. Funguje tak, že se kredit začátkem každého měsíce dorovnává na částku, kterou si sami určíte.
Internetové balíčky fungují vždy kalendářní měsíc. Ce se má stát začátkem dalšího kalendářního měsíce, si můžete nastavit. Pokud Vám data dojdou během měsíce, můžete si balíček vypnout nebo koupit znovu. Tohle ale zatím není moc pohodlné, je třeba to dělat na webu.Freeman píše: Internetový balíček se obnovuje sám nebo musím po vypršení koupit další?
Ano, přijde upozornění. Stane se tak vždy začátkem měsíce.Freeman píše: Pokud si aktivuji nějakou předplacenou službu (pokud to lze), například datový balíček a zapomenu si dobít peníze na váš účet, co se stane? Přijde upozornění, deaktivuje se služba?
Každý den se buď strhne nebo nestrhne poplatek 0,70 v závislosti na tom, kolik bylo utraceno za posledních 30 kalendářních dnů. K žádnému vracení tedy nedochází. Do útraty se počítají datové balíčky. Jediné, co se nepočítá, je samotný poplatek za aktivní SIM a případné platební SMS.Freeman píše: Jak přesně funguje poplatek za aktivní SIM?
- Jak přesně se to počítá? Každý den se zkontroluje jestli předchozích 30 dní přesahovala útrata 100Kč, v případě splnění podmínky se připíše na kredit dříve odečtených 21Kč?
- Počítá se do této útraty datový balíček?
Zpětné volání je možné využít s jakýmkoli operátorem. Způsobů, jak si objednat zpětné volání, je více. Např. pomocí některého z programů zde. http://www.odorik.cz/w/api:programyFreeman píše: Využít služby "ČR mobil (přes internet)" jde jen přes vaší SIM?
Nejdříve je možné portovat = datum zadání + čtyři pracovní dny. (pondělí zadání požadavku, pátek ráno portace)Freeman píše: Jak dlouho trvá přenesení čísla?
Zkusit omezit to může ale i Váš stávající operátor. Kdy nejdříve je možné portovat, je totiž zakódováno v kódu pro portaci ČVOP. Proto se jej před vygenerování ČVOP zeptejte, odkdy bude ČVOP platit, a případně naléhavě protestujte.
-
- Příspěvky: 487
- Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15
Re: jak to celé funguje? [pro někoho, kdo o věci nic neví]
Mohu Vám k tomu připojit své komentáře 
- vyhledávání na webu - nejhorší, co jsem kdy viděl, vůbec se nedivím, že nemáte všechny informace:) I odoričí leták poskytne víc informací něž ten web
- jak služba funguje - předplacený kredit, tedy stejný princip jako jakákoliv jiná předplacená služba - dobijete kredit a ten pak provoláváte.
- vše lze stáhnout v "samoobsluze" - detailní přehledy hovorů, souhrny za vybraná období, daňové doklady za dobitý kredit.. A ano, dobíjet kredit lze jednou měsíčně i inkasem na Vámi zvolenou částku..
- internetový balíček se musí obnovovat manuálně a je to strašný postup, ale opravdu strašný. nicméně se očekává zlepšení, kdy to půjde udělat jedním klikem
- pokud není dost kreditu, platba se jednoduše neprovede - tedy nespojí se hovor, nezakoupí se balíček, apod... Nicméně tuším, že SIM karty zůstávají aktivní až do -50 Kč
- K poplatku - každý den se zkontroluje, jestli předchozích 30 dní přesahovala útrata 100Kč. Pokud ano, 0.70 Kč se ten den neodečte... Pokud ne, 0.70 Kč se ten den odečte... Ano, datový balíček se do útraty počítá.
- ČR mobil (přes internet) znamená, že voláte z jakékoliv internetové linky jakýmkoliv softwarovým telefonem, který umí SIP (nebo okrajově i protokol IAX). Tedy vazba na mobil žádná není, nemá to s virt. mobilním operátorem nic společného, je to nezávislá služba (ale platí se samozřejmě ze stejného Odorik kreditu).
- přenos čísla - minimálně 4 pracovní dny, rychleji to nejde.

- vyhledávání na webu - nejhorší, co jsem kdy viděl, vůbec se nedivím, že nemáte všechny informace:) I odoričí leták poskytne víc informací něž ten web

- jak služba funguje - předplacený kredit, tedy stejný princip jako jakákoliv jiná předplacená služba - dobijete kredit a ten pak provoláváte.
- vše lze stáhnout v "samoobsluze" - detailní přehledy hovorů, souhrny za vybraná období, daňové doklady za dobitý kredit.. A ano, dobíjet kredit lze jednou měsíčně i inkasem na Vámi zvolenou částku..
- internetový balíček se musí obnovovat manuálně a je to strašný postup, ale opravdu strašný. nicméně se očekává zlepšení, kdy to půjde udělat jedním klikem
- pokud není dost kreditu, platba se jednoduše neprovede - tedy nespojí se hovor, nezakoupí se balíček, apod... Nicméně tuším, že SIM karty zůstávají aktivní až do -50 Kč
- K poplatku - každý den se zkontroluje, jestli předchozích 30 dní přesahovala útrata 100Kč. Pokud ano, 0.70 Kč se ten den neodečte... Pokud ne, 0.70 Kč se ten den odečte... Ano, datový balíček se do útraty počítá.
- ČR mobil (přes internet) znamená, že voláte z jakékoliv internetové linky jakýmkoliv softwarovým telefonem, který umí SIP (nebo okrajově i protokol IAX). Tedy vazba na mobil žádná není, nemá to s virt. mobilním operátorem nic společného, je to nezávislá služba (ale platí se samozřejmě ze stejného Odorik kreditu).
- přenos čísla - minimálně 4 pracovní dny, rychleji to nejde.
-
- Příspěvky: 487
- Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15
Re: jak to celé funguje? [pro někoho, kdo o věci nic neví]
Kruci, ofociální odpověď mne předběhla... Podpora je tady holt rychlá 

Re: jak to celé funguje? [pro někoho, kdo o věci nic neví]
Díky moc za odpovědi.
Ještě, četl jsem tady o převedení čísla a přesně jsem nepochopil, co se kvalifikuje jako "jiný operátor". Znamená to, že za číslo u T-Mobile se neplatí, nebo se platí za všechna čísla, které se převedou k Odorik?
Ještě, četl jsem tady o převedení čísla a přesně jsem nepochopil, co se kvalifikuje jako "jiný operátor". Znamená to, že za číslo u T-Mobile se neplatí, nebo se platí za všechna čísla, které se převedou k Odorik?
Re: jak to celé funguje? [pro někoho, kdo o věci nic neví]
Za přenos čísla se platí při přenosu od jakéhokoliv operátora, tj od velké trojky i jiného "virtuála"Freeman píše:Díky moc za odpovědi.
Ještě, četl jsem tady o převedení čísla a přesně jsem nepochopil, co se kvalifikuje jako "jiný operátor". Znamená to, že za číslo u T-Mobile se neplatí, nebo se platí za všechna čísla, které se převedou k Odorik?
Re: jak to celé funguje? [pro někoho, kdo o věci nic neví]
Takže pokud se rozhodnu přejít sem s novým číslem, tak zaplatím 50Kč za telefonní číslo, 70Kč za SIM kartu, je možné si později, převést k oderiku své aktuální číslo?
Na wiki se píše
Na wiki se píše
Znamená to, že mohu u účtu mít jen jedno mobilní číslo? Pokud ano, je možné si ho změnit později na mé původní číslo?Ke každé lince si můžete zakoupit jeden z níže uvedených typů telefonních čísel
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak to celé funguje? [pro někoho, kdo o věci nic neví]
Ne, na jednom účtu může být neomezené množství linek a na každé lince nejvýše jedno telefonní číslo. Vše čerpá společný kredit.
Pokud si simkartu aktivujete s novým číslem, nelze na ni potom dodatečně dát přenášené číslo. Přenášet číslo lze vždy jen na úplně novou nepoužitou simkartu.
Pokud si simkartu aktivujete s novým číslem, nelze na ni potom dodatečně dát přenášené číslo. Přenášet číslo lze vždy jen na úplně novou nepoužitou simkartu.
Re: jak to celé funguje? [pro někoho, kdo o věci nic neví]
Aha, děkujixsouku04 píše:Ne na jednom účtu může být neomezené množství linek a na každé lince nejvýše jedno telefonní číslo. Vše čerpá společný kredit.
Pokud si simkartu aktivujete s novým číslem, nelze na ni potom dodatečně dát přenášené číslo. Přenášet číslo lze vždy jen na úplně novou nepoužitou simkartu.
Re: jak to celé funguje? [pro někoho, kdo o věci nic neví]
Ještě poslední (doufám
) otázka, když si přinesu klonovací SIM, je možné ten profil nahrát na ní?
