Stránka 1 z 2
spojeni zdarma z firmni stranky?
Napsal: čtv 27. lis 2014 11:48:58
od Jan Telefonista
Dobry den,
chtel bych se zeptat, zda to lze, pripadne zda neuvazujete o tom zavest moznost umistit si na svoje www formular, kde by navstevnik vyplnil jeho cislo, zvolil oddeleni, se kterym chce spojit, pripadnou captchu a ustredna by ho spojila s prednastavenym odoricim cislem? Umi Vase api spojit 2 cisla? A taky jestli lze technicky zabezpecit, aby to slo spojit treba jen s vlastnima linkama, aby to nekdo, kdo se treba dostane ke zdroji php skriptu na hostingu nemohl zneuzit jako objednavaci callback na ucet firmy
Dekuji.
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Napsal: čtv 27. lis 2014 13:03:55
od xsouku04
Lze použít API zde.
https://www.odorik.cz/w/api:calls
Ke zdrojáku v php by se někdo dostat neměl. A pokud se dostane, bude to nejspíš jen nějaký náhodný útočník z internetu, který tuhle možnost nerozpozná. Na rozdíl, od javascriptu, který je plně přístupný.
Na co ale může být potřeba si dát pozor, pokud jako prvního spojíte toho, kdo volá, mohl by během hovoru zmáčknout * a nechat se na Váš účet spojit úplně někam jinam.
Pokud by byl zájem, mohli bychom udělat variantu spojování bez možnosti hovor přerušit zmáčknutím *.
Bezpečné je to tedy zatím jen tak, že nejdříve zavoláte zaměstnanci firmy a poté teprve na mobil.
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Napsal: pát 28. lis 2014 9:10:48
od Jan Telefonista
Ja bych hekry nepodcenoval, ale zkusim to api, dekuji. To je super, ze mate featury implementovane jeste driv, nez me to napadne
Takze staci vytocit prvni tu firemni linku, nebo se musi periodicky checkovat na nejaky status, az to nekdo zvedne a pak teprve vytacet druhe cislo z toho z webu? Mozna nejbezpecnejsi bude tomu vyhradit extra ucet s nizkym kreditem (a jeste usetrim 5Kc za nakup nove linky

)
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Napsal: pát 28. lis 2014 17:53:31
od xsouku04
Ta callback metoda má dva parametry - dvě telefonní čísla.
První je odkud a druhé kam.
To odkud bude číslo zákazníka, které sám zadá (třeba zkontrolovat, že to není nesmysl nebo na Kubě) a kam dodáte vy a bude to číslo toho, s kým chce mluvit.
A my ještě musíme přidat možnost vypnout tu funkci, aby číslo odkud mohlo zmáčknout během vyzvánění * a nechat se spojit někam úplně jinam ale na Váš účet.
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Napsal: úte 02. pro 2014 9:37:17
od Hooonza
http://doddlephone.com/
Používal jsem tohle, jde to nastavit.
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Napsal: úte 02. pro 2014 13:07:25
od xsouku04
Tohle může být dobré pro opakující se zákazníky. Jinak pro většinu populace se ale nelze spolehnout na to, že budou mít zvukovku v dobrém stavu, mít sluchátka s mikrofonem a být ochotni si nainstalovat tento doplněk do prohlížeče.
Tedy jednodušší a spolehlivější je obyčejný callback.
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Napsal: stř 03. pro 2014 13:16:21
od Largon
xsouku04 píše:A my ještě musíme přidat možnost vypnout tu funkci, aby číslo odkud mohlo zmáčknout během vyzvánění * a nechat se spojit někam úplně jinam ale na Váš účet.
Přidali jsme do API parametr simple (
dokumentace), který umožňuje výše zmíněné.
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Napsal: čtv 04. pro 2014 12:00:54
od Jan Telefonista
super, diky!
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Napsal: ned 21. pro 2014 18:46:45
od xtonda
Largon píše:xsouku04 píše:A my ještě musíme přidat možnost vypnout tu funkci, aby číslo odkud mohlo zmáčknout během vyzvánění * a nechat se spojit někam úplně jinam ale na Váš účet.
Přidali jsme do API parametr simple (
dokumentace), který umožňuje výše zmíněné.
Bylo by možné aby v simple režimu ústředna automaticky a okamžitě ukončila spojení na
caller jakmile je ukončen hovor na
recipient (z jakékoliv příčiny včetně zavěšení
recipientem)? To je žádoucí při použití v obráceném režimu, kdy volaný je vlastně
caller, aby volaný nemohl dále volat a neutíkal kredit když nezavěsí. A hodí se to i v normálním režimu pokud volaný zavěsí jako první abych nemusel myslet na to, že na rozdíl od běžného GSM hovoru musím zavěsit i já. Doufám, že sem to napsal dost srozumitelně. Pokud to takto již funguje tak se omlouvám za zbytečný dotaz, zatím tento parametr nepodporuje webové rozhraní ani Android aplikace, takže to nemám jak zkusit.
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Napsal: pon 29. pro 2014 14:45:43
od kovik
Dobry den,
ano je to tak, v simple rezimu je vyvolan pouze jeden hovor, ktery je ukoncen jakmile jeden z ucastniku zavesi.
Po zmacknuti * se hovor ukonci.