Stránka 1 z 1
Hláška o počtu minut
Napsal: čtv 22. led 2015 6:13:57
od Pitomec
Včera při volání z mobilního čísla Odorik na jiné mobilní číslo Odorik (hovor ID 108778984) se před spojením přehrávala hláška "Máte 30 minut". Co to je za novum?
Re: Hláška o počtu minut
Napsal: čtv 22. led 2015 9:40:27
od xsouku04
Hláška se přehraje, jen pokud hrozí přerušení hovoru. Dá se to nastavovat. Nevím o tom, že bychom něco měnili.
Re: Hláška o počtu minut
Napsal: čtv 22. led 2015 16:51:36
od Pitomec
To bylo ještě před zahájením hovoru. Prostě jsem vytočil číslo a místo spojení jsem vyslechnul napřed tuto hlášku, pak teprve došlo ke spojení. A jelikož to bylo poprvé, tak jsem vznesl dotaz.
A nastavit se to dá kde? Hledám, hledám, ale nic najít nemohu...
Re: Hláška o počtu minut
Napsal: pát 23. led 2015 16:44:59
od tom_speedy
V Nastavení účtu - Oznamovat maximální
délku hovoru (předposlední nabídka) Kliknout na změnit a tam se dá nastavit co má/ nemá oznamovat.
Re: Hláška o počtu minut
Napsal: pát 23. led 2015 18:53:09
od Kristovec
Kdysi jsem vypozoroval,že hláška zmizí také pokud máte kredit na více jak 10 000 minut hovoru do dané destinace,takže nabijte si tak 10 až 15 000 Kč a nemusíte nic přestavovat,hláška zmizí sama.

Re: Hláška o počtu minut
Napsal: sob 24. led 2015 0:06:03
od Pitomec
Nastavení oznamování tam je "jen při hrozícím přerušení", ale jelikož je to účet s více čísly a na žádném jiném čísle, než výše popsaném mobilním, se ta hláška nevyskytla, tak mně to přišlo divné. A kredit tam byl 660Kč, což na hovor Odorik mobil >> Odorik mobil zcela jistě bude dostačovat i nad oněch 30 minut, které to hlásilo

Re: Hláška o počtu minut
Napsal: úte 27. led 2015 11:07:47
od kovik
Dobry den,
asi je to nejaka anomalie, zkousel jsem to zreplikovat, ale bez uspechu.
Prosim napiste callid, jestli se to bude opakovat.
Diky
Re: Hláška o počtu minut
Napsal: úte 27. led 2015 12:36:00
od Pitomec
jj. Zatím je ale klid
