Přechod z klasické ústředny na pevné lince na odorik voip
Napsal: pon 09. úno 2015 19:45:53
Plánuji přechod z malé firemní ústředny pro 10 lidí na voip u Odorik.
Současnou ústřednu mám nastavenou tak, že v pracovní době čísla směřovaná na zaměstnance po nějaké době spanou na sekretářku a po pracovní době automaticky zvoní na 6 číslech současně. Do toho si zaměstnanci mohou navolit trvalé přesměrování, když jsou mimo pracoviště. Takže pokud onemocní sekretářka (backup zaměstnanců) zmáčkne *6xx tak v pracovní době padjí včechny nezvednuté hovory na linku xx
dotaz 1) Můžu mít nastaveno současně paralelní zpožděné vyzvánění pro pracovní dobu a časově podmíněné přesměrování na více čísel abych dosáhl výše uvedeného ?
dotaz 2) Pokud onemocní sekretářka, budu muset přeprogramovat směrování všech čísel zaměstnanců na někoho jiného? Nechci, aby klienti čekali o několik zazvonění déle než hovor propadne dál na základě zpožděného vyzvánění. Rád bych v takové situaci provedl přesměrování kaskády padající na sekretářku jen jednoduchým *6xx. Jde to na sip telefonu siemens A510? Jde to na analogovém telefonu v bráně HT704?
dotaz 3) Mám strach že pokud nastavím 1) a budu chtít po sekretářce a všech zaměstnancích aby si o dovolené, nebo nedej bože přes oběd, napevno nasměrovali hovor na zástupce, potom je nemůžu pustit do nastavení linky, kde budu mít složitě nastavené kaskády a časově podmíněné vyzvánění. Potřebuji, aby zmáčkl něco jako *6xx kde xx je číslo "vnitřní linky" a kaskáda která padá na něj začala v pracovní době padat na něj.
dotaz 4) Jdou nastavit dvoučíselné aliasy pro "vnitřní linky" a tyto aliasy pak využívat pro přesměrování hovorů "přes oběd"?
dotaz 5) Pokud nyní volám na obsazenou linku zmáčknu *4 a ústředna mě spojí na volané číslo až volaný dokončí hovor. Dá se to u Vás nastavit taky?
dotaz 6) Přechod musí proběhnout kvůli portaci čícel v jednom okamžiku bez chyb. s VoIP mám zkušenost jen na jednoduché lince. V práci budu mít kombinaci brány HT704 pro několik analogových telefonů, několik SIP telefonů siemens a GXP2160 a jistě budu mít s některým nastavením problém. Dá se u Vás domluvit/objednat podpora která se mě v okamžiku přechodu může 100% věnovat a pokud bude třeba pak i dojet na pomoc s nastavením v Brně?
dotaz 7) Jde výše uvedené nastavení odzkoušet na nanečisto před tím, než k Vám přenesu linky? Chápu, že s tím budou časové náklady i poplatky za využití obou sítí současně.
Současnou ústřednu mám nastavenou tak, že v pracovní době čísla směřovaná na zaměstnance po nějaké době spanou na sekretářku a po pracovní době automaticky zvoní na 6 číslech současně. Do toho si zaměstnanci mohou navolit trvalé přesměrování, když jsou mimo pracoviště. Takže pokud onemocní sekretářka (backup zaměstnanců) zmáčkne *6xx tak v pracovní době padjí včechny nezvednuté hovory na linku xx
dotaz 1) Můžu mít nastaveno současně paralelní zpožděné vyzvánění pro pracovní dobu a časově podmíněné přesměrování na více čísel abych dosáhl výše uvedeného ?
dotaz 2) Pokud onemocní sekretářka, budu muset přeprogramovat směrování všech čísel zaměstnanců na někoho jiného? Nechci, aby klienti čekali o několik zazvonění déle než hovor propadne dál na základě zpožděného vyzvánění. Rád bych v takové situaci provedl přesměrování kaskády padající na sekretářku jen jednoduchým *6xx. Jde to na sip telefonu siemens A510? Jde to na analogovém telefonu v bráně HT704?
dotaz 3) Mám strach že pokud nastavím 1) a budu chtít po sekretářce a všech zaměstnancích aby si o dovolené, nebo nedej bože přes oběd, napevno nasměrovali hovor na zástupce, potom je nemůžu pustit do nastavení linky, kde budu mít složitě nastavené kaskády a časově podmíněné vyzvánění. Potřebuji, aby zmáčkl něco jako *6xx kde xx je číslo "vnitřní linky" a kaskáda která padá na něj začala v pracovní době padat na něj.
dotaz 4) Jdou nastavit dvoučíselné aliasy pro "vnitřní linky" a tyto aliasy pak využívat pro přesměrování hovorů "přes oběd"?
dotaz 5) Pokud nyní volám na obsazenou linku zmáčknu *4 a ústředna mě spojí na volané číslo až volaný dokončí hovor. Dá se to u Vás nastavit taky?
dotaz 6) Přechod musí proběhnout kvůli portaci čícel v jednom okamžiku bez chyb. s VoIP mám zkušenost jen na jednoduché lince. V práci budu mít kombinaci brány HT704 pro několik analogových telefonů, několik SIP telefonů siemens a GXP2160 a jistě budu mít s některým nastavením problém. Dá se u Vás domluvit/objednat podpora která se mě v okamžiku přechodu může 100% věnovat a pokud bude třeba pak i dojet na pomoc s nastavením v Brně?
dotaz 7) Jde výše uvedené nastavení odzkoušet na nanečisto před tím, než k Vám přenesu linky? Chápu, že s tím budou časové náklady i poplatky za využití obou sítí současně.