Gigaset A510 IP - přerušení příchozí hovorů (Základna)
Napsal: stř 04. bře 2015 13:59:52
Dnes jsme řešili druhý případ, kdy příchozí hovory na Gigaset A510 IP se okamžitě po zvednutí přerušily.
Tedy sluchátka normálně vyzváněla, ale po zvednutí hovoru to na sluchátku napsalo "základna" a hovor se okamžitě přerušil. Ve výpise hovorů byl ale hovor vidět, jakože probíhal 3-16 vteřin a RTP data (zvuk samotný) neproudila ani jením směrem. Proč ? Protože když Gigaset základna neposílá RTP (zvuk) k operátorovi, nemůže ani operátor posílat zvuk zpět, protože neví kam (aby to prošlo přes NAT). Odchozí hovory fungovaly normálně.
Hovory, u kterých neproudí RTP (zvuk) ani jedním směrem, odorik.cz automaticky po 15 vteřinách zavěsí.
Proto ty časté 16 vteřin trvající zkažené hovory - jedna vteřina může být navíc.
Tento problém je záludný především z toho důvodu, že by si jeden mohl myslet, že problém je s internetem (routerem) nebo u nás, ale on je v Gigaset základně.
Řešení?
Restart základny do továrního nastavení a opětovné nastavení.

Tedy sluchátka normálně vyzváněla, ale po zvednutí hovoru to na sluchátku napsalo "základna" a hovor se okamžitě přerušil. Ve výpise hovorů byl ale hovor vidět, jakože probíhal 3-16 vteřin a RTP data (zvuk samotný) neproudila ani jením směrem. Proč ? Protože když Gigaset základna neposílá RTP (zvuk) k operátorovi, nemůže ani operátor posílat zvuk zpět, protože neví kam (aby to prošlo přes NAT). Odchozí hovory fungovaly normálně.
Hovory, u kterých neproudí RTP (zvuk) ani jedním směrem, odorik.cz automaticky po 15 vteřinách zavěsí.
Proto ty časté 16 vteřin trvající zkažené hovory - jedna vteřina může být navíc.
Tento problém je záludný především z toho důvodu, že by si jeden mohl myslet, že problém je s internetem (routerem) nebo u nás, ale on je v Gigaset základně.
Řešení?
Restart základny do továrního nastavení a opětovné nastavení.
