Stránka 1 z 1

Gigaset A510 IP - přerušení příchozí hovorů (Základna)

Napsal: stř 04. bře 2015 13:59:52
od xsouku04
Dnes jsme řešili druhý případ, kdy příchozí hovory na Gigaset A510 IP se okamžitě po zvednutí přerušily.
Tedy sluchátka normálně vyzváněla, ale po zvednutí hovoru to na sluchátku napsalo "základna" a hovor se okamžitě přerušil. Ve výpise hovorů byl ale hovor vidět, jakože probíhal 3-16 vteřin a RTP data (zvuk samotný) neproudila ani jením směrem. Proč ? Protože když Gigaset základna neposílá RTP (zvuk) k operátorovi, nemůže ani operátor posílat zvuk zpět, protože neví kam (aby to prošlo přes NAT). Odchozí hovory fungovaly normálně.
Hovory, u kterých neproudí RTP (zvuk) ani jedním směrem, odorik.cz automaticky po 15 vteřinách zavěsí.
Proto ty časté 16 vteřin trvající zkažené hovory - jedna vteřina může být navíc.
Tento problém je záludný především z toho důvodu, že by si jeden mohl myslet, že problém je s internetem (routerem) nebo u nás, ale on je v Gigaset základně.

Řešení?

Restart základny do továrního nastavení a opětovné nastavení.

Obrázek

Re: Gigaset A510 IP - přerušení příchozí hovorů (Základna)

Napsal: stř 04. bře 2015 19:02:50
od o-k
Dobry vecer

A pouziti funkce restore (pokud ovsem uzivatel mel ulozene nastaveni z minulosti v pc) ?

Re: Gigaset A510 IP - přerušení příchozí hovorů (Základna)

Napsal: čtv 05. bře 2015 10:06:18
od xsouku04
o-k píše:Dobry vecer

A pouziti funkce restore (pokud ovsem uzivatel mel ulozene nastaveni z minulosti v pc) ?
To jsme nevyzkoušeli. O funkci jsem ani nevěděl. Je možné, že by to také zabralo. Nastavit ale jednu linku a dvě sluchátka nám nedalo ale až zas tak práce. Pro někoho, kdo toho má podstatně více, to ale může být ulehčení.