SIM karta přestala fungovat
Napsal: čtv 19. bře 2015 15:48:03
Dobrý den, nedávno jsem tu ve fóru řešil výměnu SIM karty pro mámu - původně měla totiž nanoSIM s adaptérem, ale zrovna v tom telefonu, co se rozhodla používat, toto řešení nějak "nedrželo". Od Odoriku jsme tedy objednali novou SIM kartu, tentokrát už ve velikosti mini - ta asi do dvou dnů přišla - převedlo se na ní číslo a všechno fungovalo. Jenže teď - a není to tak dlouho, snad 2 měsíce - se jí telefon přestal hlásit do sítě. Byla v místním obchodě Vodafone (tam jsou kupodivu celkem ochotní a v minulosti jí už poradili resp. pomohli když třeba SIM karta v telefonu úplně správně neseděla a podobně), tam prý SIM kartu dali do jakési čtečky a řekli, že je rozbitá...
Rodiče jsem ještě na dálku navigoval k tomu, aby SIM kartu vyzkoušeli i v nějakém jiném mobilu - a také se pak nehlásil do sítě. Zdá se tedy, že SIM karta opravdu odešla. Přijde mi to ale divné - po těch asi 2 měsících. No a proč to píšu - co teď - jaký by byl nejlepší postup? Samozřejmě můžu za těch asi 80 Kč nechat poslat rodičům rovnou domů novou SIM kartu - a zase se na ní jen převede číslo, jako jsme to už v minulosti řešili (stačilo napsat e-mailem nebo přes kontaktní formulář). Ale fakt je, že se máme nechce úplně dávat znovu 80 Kč za novou SIM kartu, když jí má tak krátce... Předpokládám na SIM kartu by se také měly vztahovat nějaké reklamace... Může SIM kartu poslat zpátky, nebo jí otec který je občas v Praze může donést i na pobočku v Jindřišské (nebo bych ji někdy až je pojedu navštívit vzal a donesl na pobočku sám - bydlím v Praze). Ale teď asi hlavní je, aby mohla volat - a to nemůže (resp. může, ale z VoIPu a to jenom doma). A také aby byla dostupná na svém mobilním čísle...
Ještě mě napadlo jedno řešení - objednat normálně z kreditu novou kartu - i za tu cenu co stojí - a až by se nám nějak podařilo Vám doručit onu SIM kartu, tak byste případně (když se Vám povede tu SIM kartu omlátit o hlavu Vašemu dodavateli - tzn. asi GTS nebo přímo T-Mobile) třeba částku za SIM kartu refundovali zase v kreditu?
Píšu to do fóra, neb si myslím, že by někdy něco podobného mohl řešit i někdo jiný (byť tedy mě za asi 15 let žádná SIM karta neodešla a že mi jich také prošlo pod rukama víc - a některé jsem měl i třeba 13 let v kuse)...
Rodiče jsem ještě na dálku navigoval k tomu, aby SIM kartu vyzkoušeli i v nějakém jiném mobilu - a také se pak nehlásil do sítě. Zdá se tedy, že SIM karta opravdu odešla. Přijde mi to ale divné - po těch asi 2 měsících. No a proč to píšu - co teď - jaký by byl nejlepší postup? Samozřejmě můžu za těch asi 80 Kč nechat poslat rodičům rovnou domů novou SIM kartu - a zase se na ní jen převede číslo, jako jsme to už v minulosti řešili (stačilo napsat e-mailem nebo přes kontaktní formulář). Ale fakt je, že se máme nechce úplně dávat znovu 80 Kč za novou SIM kartu, když jí má tak krátce... Předpokládám na SIM kartu by se také měly vztahovat nějaké reklamace... Může SIM kartu poslat zpátky, nebo jí otec který je občas v Praze může donést i na pobočku v Jindřišské (nebo bych ji někdy až je pojedu navštívit vzal a donesl na pobočku sám - bydlím v Praze). Ale teď asi hlavní je, aby mohla volat - a to nemůže (resp. může, ale z VoIPu a to jenom doma). A také aby byla dostupná na svém mobilním čísle...
Ještě mě napadlo jedno řešení - objednat normálně z kreditu novou kartu - i za tu cenu co stojí - a až by se nám nějak podařilo Vám doručit onu SIM kartu, tak byste případně (když se Vám povede tu SIM kartu omlátit o hlavu Vašemu dodavateli - tzn. asi GTS nebo přímo T-Mobile) třeba částku za SIM kartu refundovali zase v kreditu?
Píšu to do fóra, neb si myslím, že by někdy něco podobného mohl řešit i někdo jiný (byť tedy mě za asi 15 let žádná SIM karta neodešla a že mi jich také prošlo pod rukama víc - a některé jsem měl i třeba 13 let v kuse)...