Stránka 1 z 2

Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku

Napsal: úte 07. dub 2015 18:08:42
od josef brtnik
Je toto vše zřídit u společnosti Odorik?

Děkuji

Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku

Napsal: úte 07. dub 2015 18:10:23
od xsouku04
Ceny a podmínky zelených linek jsou zde - http://www.odorik.cz/w/zelena_linka_800
Funkce virtuální pobočkové ústředny máte v rámci služeb Odorik.cz zdarma. Záleží, co přesně potřebujete.

Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku

Napsal: úte 07. dub 2015 18:12:31
od josef brtnik
Potřebuji, aby virtuální ústředna uměla propojovat pobočky, popř: přesměrovat linku na mobil a nahrávání všech hovorů v rámci ústředny.

Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku

Napsal: úte 07. dub 2015 18:23:54
od Dollphinka
Služby Odoriku fungují jako náhrada za vlastní virtuální pobočkovou ústřednu. Můžete si porovnat výhody a nevýhody služeb Odorik a virtuální ústředny Asterisk.. Vše můžete s Odorikem získat a provozovat. Je potřeba si určit, co vše požadujete, a jestli je opravdu nutné si pořizovat vlastní virtuální ústřednu.
http://www.odorik.cz/w/vyhody_a_nevyhod ... u_ustrednu

Dále si můžete zřídit i zelenou linku. Více info naleznete na naší wiki.
http://www.odorik.cz/w/zelena_linka_800

Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku

Napsal: úte 07. dub 2015 18:40:36
od josef brtnik
Děkuji, o nahrávání hovoru jsem se ale nedočetl :( Ještě jedna věc, viděl jsem to u známého, virt ústředna byla někde fyzicky v praze u nějaký firmy a on jen přes web rozhraní vše dělal, platil jim za to cca 600 měs.

Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku

Napsal: úte 07. dub 2015 18:55:15
od Dollphinka
josef brtnik píše:Děkuji, o nahrávání hovoru jsem se ale nedočetl :( Ještě jedna věc, viděl jsem to u známého, virt ústředna byla někde fyzicky v praze u nějaký firmy a on jen přes web rozhraní vše dělal, platil jim za to cca 600 měs.
Nahrávat hovory můžete také. Použijete speciální prefix *086. Pro nahrávání příchozích hovorů si tento prefix dáte do paralelního vyzvánění. Je nutné mít vyplněný email u dané linky, na který Vám budou nahrané hovory přicházet. Pro nahrávání odchozích hovorů je nutné upravit dial plan daného zařízení, aby se automaticky před každé vytáčené číslo přidával prefix *086. Email musí být u dané linky opět vyplněn.
http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla# ... ms_odpoved

S našimi službami ušetříte ten Vámi zmiňovaný paušální poplatek, který platí Váš známý ;)

Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku

Napsal: úte 07. dub 2015 20:12:33
od josef brtnik
Super, co se týče zřízení čísla 800 ( dva ks ) mohu si je u ČTÚ zřídit sám? Jsou to čísla, které podle databáze nikdo nemá.

Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku

Napsal: úte 07. dub 2015 23:30:27
od xsouku04
josef brtnik píše:Super, co se týče zřízení čísla 800 ( dva ks ) mohu si je u ČTÚ zřídit sám? Jsou to čísla, které podle databáze nikdo nemá.
Jestli si je můžete zřídit u ČTÚ přímo na sebe - svoji firmu, to nevím, zeptejte se.
V každém případě si je můžete vybrat. Budeme právě dělat objednávku.

Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku

Napsal: stř 08. dub 2015 6:56:57
od josef brtnik
ok, děkuji za odpověď, jaké jsou ceny zřízení, pokud nejsou v databázi ČTÚ od Vás?

Děkuji

Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku

Napsal: stř 08. dub 2015 7:21:00
od josef brtnik
Ale koukám, že příchozí hovory z mobilů na 800 jsou u vás hodně drahé :(