Stránka 1 z 2
Nová přední strana Odorik dobíjecí karty
Napsal: stř 03. čer 2015 18:33:16
od xsouku04
Stará verze:
Nová verze přední strany.
Máte někdo nějaký návrh, jak přední stranu ještě dále vylepšit?
Re: Nová přední strana Odorik dobíjecí karty
Napsal: čtv 04. čer 2015 8:56:11
od MaT
Přední stranu ani tolik ne - ale pro tu zadní bych měl námět na jedno kosmetické vylepšení.

Totiž - zbavit se podtržení. Kdysi jsem si přečetl nějaké knížky o typografii a typografové podtržení (hlavně ne to běžné počítačové) nemají rádi - pro zdůraznění nějaké části textu dnes je spousta jiných možností, které dřív nebyly (u ručně psaného textu jsme zase kromě podtrhávání moc jiných možností neměli - dneska od většiny fontů máme tučnou variantu, kurzívu, někdy i polotučnou etc.). Podtržení, když by se dělalo správně, by nemělo protínat písmena (na té kartě třeba "Návod pro SAZKA terminál" - podtržení se tam kříží s nožičkou od p). Jenže tohle moc programů neumí...
Ještě platí úzus na webových stránkách, že podtržení značí odkaz. Jenže na vytištěné kartičce ten odkaz stejně není "klikací".
Re: Nová přední strana Odorik dobíjecí karty
Napsal: sob 06. čer 2015 0:24:19
od helmut.niederman
Ta starší verze se mi líbí víc

U té nové verze chybí čárové kódy na dobíjení
Návrhy bych měl, spíše než vylepšit přední stranu bych dodával ke kartičce skládací brožurku s cenami hovorů tak jak to míval kdysi operátor Telecom - O2 se svýma kartama X Plus nebo volacích karet Telekonto. Jinak na přední stranu bych vložil obrázek nějakého toho telefonního automatu doprostřed kartičky jako vodoznak, že tyto kartičky jsou určeny pro volání z VTA.
Re: Nová přední strana Odorik dobíjecí karty
Napsal: ned 07. čer 2015 11:17:45
od misa
helmut.niederman píše:Ta starší verze se mi líbí víc

U té nové verze chybí čárové kódy na dobíjení
Návrhy bych měl, spíše než vylepšit přední stranu bych dodával ke kartičce skládací brožurku s cenami hovorů tak jak to míval kdysi operátor Telecom - O2 se svýma kartama X Plus nebo volacích karet Telekonto. Jinak na přední stranu bych vložil obrázek nějakého toho telefonního automatu doprostřed kartičky jako vodoznak, že tyto kartičky jsou určeny pro volání z VTA.
Nová kartička má také čárové kódy na druhé straně, která zde není prezentována, protože vypadá téměř stejně, jako ta u staré kartičky.
Dominatního telefonního automatu jsme se chtěli na kartičce zbavit, protože jsou automaty využívány již pouze v malé míře a většina zákazníků kartičku využívá spíše jenom pro dobíjení a ne pro volací instrukce z budky.
Re: Nová přední strana Odorik dobíjecí karty
Napsal: ned 07. čer 2015 21:14:02
od Zedna
Mne se nova karticka vubec nelibi.
Prevazil design na ukor funkcnosti.
Na stare byly uzitecne textove instrukce, ktere se prece jen nekdy napr. na dovolene nebo v nouzove situaci mohou hodit (navod na volani z budky apod.).
Na nove je vetsina plochy zabrana jen obrazky a prazdnymi "reklamnimi" hesly a nadpisy jako wifi,3G,IP telefon apod., coz jsou obecne zname veci.
Ze stupnice 0 az 10 ma nova karticka 0 bodu.
Re: Nová přední strana Odorik dobíjecí karty
Napsal: ned 07. čer 2015 22:23:00
od xsouku04
Zedna píše:Mne se nova karticka vubec nelibi.
Prevazil design na ukor funkcnosti.
Na stare byly uzitecne textove instrukce, ktere se prece jen nekdy napr. na dovolene nebo v nouzove situaci mohou hodit (navod na volani z budky apod.).
Na nove je vetsina plochy zabrana jen obrazky a prazdnymi "reklamnimi" hesly a nadpisy jako wifi,3G,IP telefon apod., coz jsou obecne zname veci.
Ze stupnice 0 az 10 ma nova karticka 0 bodu.
I na nové kartičce jsou informace, které je třeba znát. Je tam, jak zjistit aktuální výši kreditu a jak se dovolat k nám, pokud byste potřebovali vědět něco dalšího. Pokud byste přecijen potřeboval volat z telefonní budky třeba proto, že je mobil vybitý, to co je tam uvedeno, úplně stačí.
Totiž, když vytočíte 822333444, které je na kartičce uvedeno, ozve se "Zadejte PIN". Jakmile zadáte PIN ozve se zadejte číslo. Všechny informace, co byly na starší verzi kartičky, jsou postupně přeříkány.
Re: Nová přední strana Odorik dobíjecí karty
Napsal: pon 08. čer 2015 1:45:35
od Zedna
xsouku04 píše: Pokud byste přecijen potřeboval volat z telefonní budky třeba proto, že je mobil vybitý, to co je tam uvedeno, úplně stačí.
Totiž, když vytočíte 822333444, které je na kartičce uvedeno, ozve se "Zadejte PIN". Jakmile zadáte PIN ozve se zadejte číslo. Všechny informace, co byly na starší verzi kartičky, jsou postupně přeříkány.
Ale toto ten, kdo ma karticku jen pro pripad nouze nevi. K tomu ma prave slouzit ta karticka, aby v takove situaci clovek vedel, co ma delat.
Navic kdyz ten presny postup bude znat z karticky, tak i usetri tim, ze nebude muset poslouchat to hlaseni a rovnou zada cislo.
Karticka proste nema slouzit jako reklamni letak Odorika.
Karticka ma slouzit jako "tahak" se strucnym presnym popisem konkretni situace a ne jako prazdna obecna reklama "s Odorikem muzete volat pres internet/mobil/z budky".
Re: Nová přední strana Odorik dobíjecí karty
Napsal: pon 08. čer 2015 17:18:04
od srsen
Ta stará kartička je zbytečně "rozkecaná" - dneska už nikdo nepotřebuje přes půl kartičky návod na volání z budky -se teď už stejně nevyplatí hledat budky s nefunkčním umaštěným sluchátkem když je laciný volání z mobilu. Číslo do budky jako nouzovka tam uvedený je. Taky nepotřebuju vědět že na webu najdu ceník a výpis hovorů to je prostě standard a po prvním příhlášení to zjistím. Já myslím že tu novou kartu odorik pojmul líp i když víc reklamně - ale aspoň má majitel "tahák" když se ho někdo zeptá přes koho volá a může to po ukázání karty i trochu rozvést

Naňahňat tam toho víc by už nešlo nebo by k tomu museli dávat lupu.
Re: Nová přední strana Odorik dobíjecí karty
Napsal: úte 09. čer 2015 15:59:46
od helmut.niederman
Když už chce Odorik něco inovovat, rozhodně by si Odorik zasloužil update svého IVR konverzantu. To o co mi jde, panuje už několik let, vlastně snad od samotného počátku Odorika, jde o to tzv. hlasové menu skrze tlf. číslo 82233344. Když nevytočím číslo a navolím 00# tak tam je sice nějaké menu, ale nulový obsah, například pro návod jak volat z telefonního automatu např. když to navolím tak to jen řekne, zde se dovíte jak volat z telefonního automatu, ale nic víc. Kdy to doděláte ? Taky by uvítal změnit hlásku. Já bych volil nějaký atraktivní ženský hlas jako u T-mobile. Co mne na druhou stranu vadí je to, že když chci zjistit stav kreditu, ale nechci volat, tak je mi účtován poplatek 0,66 Kč/min, nešlo by to nějak ošetřit, aby ten poplatek se účtoval až v okamžiku, kdy vyťukám telefonní číslo volaného ? Pokud zjišťuji kredit nebo vstupuji do zákaznického menu, tam by se ten poplatek neměl vybírat.

Re: Nová přední strana Odorik dobíjecí karty
Napsal: stř 24. čer 2015 23:05:17
od xsouku04
MaT píše:Přední stranu ani tolik ne - ale pro tu zadní bych měl námět na jedno kosmetické vylepšení.

Totiž - zbavit se podtržení. Kdysi jsem si přečetl nějaké knížky o typografii a typografové podtržení (hlavně ne to běžné počítačové) nemají rádi - pro zdůraznění nějaké části textu dnes je spousta jiných možností, které dřív nebyly (u ručně psaného textu jsme zase kromě podtrhávání moc jiných možností neměli - dneska od většiny fontů máme tučnou variantu, kurzívu, někdy i polotučnou etc.). Podtržení, když by se dělalo správně, by nemělo protínat písmena (na té kartě třeba "Návod pro SAZKA terminál" - podtržení se tam kříží s nožičkou od p). Jenže tohle moc programů neumí...
Ještě platí úzus na webových stránkách, že podtržení značí odkaz. Jenže na vytištěné kartičce ten odkaz stejně není "klikací".
Děkuji za zpětnou vazbu. Nyní máme novou verzi i té zadní stránky. Viz příloha.
Kromě podtržení jsme aktualizovali loga i texty.