Odorik SW - logování a nastavení výstupu zvuku
Napsal: pon 20. črc 2015 11:19:32
Zdravím,
rád bych ve firmě místo pevných IP telefonů používal volání přímo přes PC pomocí nějakého SW - používáme na pár stanicích jako operátorské telefony. Odorik SW se mi velmi líbí, ale potřeboval bych poradit s následujícím:
1) Logování: Zadám PIN, který mě přihlásí k příslušné telefonní lince. Jenže my těch linek používáme 12, a proto je nežádoucí, aby měl uživatel přístup k "Editovat kontakty; Poslat SMS, Výpis hovorů", resp. aby po kliknutí v SW najednou byl zalogovaný na http://www.odorik.cz. Tam by měl mít přístup jen hlavní admin, ale ne běžný uživatel (běžné tel. číslo). Je nějaká možnost, jak omezit užívání jen na volání/příjem hovorů?
2) Nastavení výstupu zvuku: Používáme headsety, který ale nemusí mít operátor vždy nasazený. V nastavení jsem nenašel možnost posílat vyzvánění na jiný reproduktor než samotný hlas. Je to nějak možné?
Možná na to jdu úplně špatně, ale jaký jiný program případně použít? Díky!
rád bych ve firmě místo pevných IP telefonů používal volání přímo přes PC pomocí nějakého SW - používáme na pár stanicích jako operátorské telefony. Odorik SW se mi velmi líbí, ale potřeboval bych poradit s následujícím:
1) Logování: Zadám PIN, který mě přihlásí k příslušné telefonní lince. Jenže my těch linek používáme 12, a proto je nežádoucí, aby měl uživatel přístup k "Editovat kontakty; Poslat SMS, Výpis hovorů", resp. aby po kliknutí v SW najednou byl zalogovaný na http://www.odorik.cz. Tam by měl mít přístup jen hlavní admin, ale ne běžný uživatel (běžné tel. číslo). Je nějaká možnost, jak omezit užívání jen na volání/příjem hovorů?
2) Nastavení výstupu zvuku: Používáme headsety, který ale nemusí mít operátor vždy nasazený. V nastavení jsem nenašel možnost posílat vyzvánění na jiný reproduktor než samotný hlas. Je to nějak možné?
Možná na to jdu úplně špatně, ale jaký jiný program případně použít? Díky!