Stránka 1 z 1

Nevidím přesměrovaný hovor

Napsal: pát 14. srp 2015 10:15:26
od GeBu
Dobrý den,
dočasně jsem přesměroval příchozí hovory i na linku v jiném účtu.
Ve výpisu volání v cílovém účtu však příchozí hovor (ani po zapnutí "i v síti") nevidím - hovor nebyl zvednut a v souvislosti s tím nepřišel ani e-mail o nezvednutém hovoru.
ID hovoru: 129620119

Re: Nevidím přesměrovaný hovor

Napsal: pát 14. srp 2015 10:34:47
od GeBu
Teď jsem dokonce provedl úspěšný hovor a také ve výpisu není vidět, ani po zapnutí "i v síti".

Re: Nevidím přesměrovaný hovor

Napsal: pát 14. srp 2015 11:22:41
od xsouku04
Takhle to zatím je. Směrovat rovnou na číslo v síti nedoporučujeme. Pořiďte si nomadické číslo a na to hovor směrujte. Pak bude vše ok a můžete si číslo přesměrovat paralelně třeba i na mobil v ČR.
Službu "číslo od jiného operátora" budeme dále zdokonalovat, je o ni velký zájem. Tedy teď něco měnit nemá smysl.
Už je nachystaná nová verze, která bude fungovat rychleji (změny se projeví rychleji) a v případě neúspšné registrace bude vidět důvod. (co bylo vráceno)

Re: Nevidím přesměrovaný hovor

Napsal: pát 14. srp 2015 11:34:12
od GeBu
Ok, děkuji za odpověď. Nemám s tím velký problém - nahlásil jsem to, protože jsem nevěděl, jestli o tom víte.
Mám to takto přesměrováno dočasně - do neděle a tak nemá smysl si kvůli tomu kupovat nomadické číslo. Navíc uvažuji o přenosu čísla od 802.
Vzhledem k tomu, že VoIP účet jiného operátora musel být registrován ručně, tak jsem ho nechtěl přeregistrovávat do jiného účtu a pouze ho dočasně přesměroval.