FAYN - VoIP za 299,-Kč (limit 3000 min./měsíc)
Napsal: čtv 08. říj 2015 21:28:40
Váš poskytovatel telefonních služeb
https://forum.odorik.cz/
Tedy pokud budete službu používat k "Dlouhotrvajícímu spojení" a dalším aktivitám v rozporu s běžným užíváním (rozumějte dlouhodobě se jim nebudete vyplácet), můžou Vám službu zrušit.10.3. Ceny označené jako „ZDARMA“ mohou být součástí základní ceny zboží nebo Služby. Označením „ZDARMA“ se pak rozumí, že hodnota přidaného zboží nebo Služby označeného jako „ZDARMA“ není k základní ceně připočtena, a je tedy chápána jako bezplatná.
10.4. Účastník nesmí Službu dále přeprodávat nebo poskytovat další osobě za jakýmkoli účelem, pokud o tom není s Poskytovatelem písemně dohodnut.
10.5. Služby označené jako „neomezené“ se řídí následujícími pravidly:
10.5.1. Poskytovatel v žádném případě neomezuje množství uskutečněných spojení, vyjma bodu 10.5.3.
10.5.2. Účastník nesmí Službu užívat k telemarketingovým aktivitám, automatickému vytáčení či generování provozu, nepřetržitému nebo převažujícímu přesměrování hovorů (vč. užívání Služby jako tzv. „chůvičky“ k hlídání dětí, tzv. „babysittingu“ aj.), k hromadnému rozesílání faxů, Dlouhotrvajícímu spojení a dalším aktivitám v rozporu s běžným užíváním.
10.5.3. Poskytovatel má právo jednostranně okamžitě ukončit poskytování Služby označené jako „neomezená“ těm Účastníkům, kteří užívají Službu v rozporu s některým z ustanovení článku 10.5.2. Všeobecných podmínek. Ukončení poskytování Služby proběhne zpravidla s návrhem na změnu cenového plánu Služby. Poskytovatel je v takovém případě povinen odeslat Účastníkovi Oznámení poskytovatele, ve kterém sdělí tuto skutečnost spolu s předložením návrhu na změnu Služby. Oznámení poskytovatele je v tomto případě provedeno písemně, prostřednictvím doporučeného dopisu s doručenkou a rovněž prostřednictvím elektronické pošty. V případě, že Účastník s návrhem Poskytovatele na změnu Služby nejpozději do 7 pracovních dní od odeslání Oznámení poskytovatele písemně nesdělí svůj souhlas a ani nedojde k dohodě na jiné změně Služby, je Poskytovatel oprávněn okamžitě po uplynutí této lhůty ukončit poskytování Služby a Smlouva tímto okamžikem zaniká.
10.5.5. Poskytovatel stanovuje podmínky Služby směřující k zabránění zneužívání poskytovaných výhod Služeb (tzv. FUP – „Fair User
Policy“):
10.5.5.1. Poskytovatel stanovuje maximální předpokládatelné chování Účastníka, za které se považuje spotřeba 3000 minut a 3000 SMS za zúčtovací období.
10.5.5.2. V případě překročení maximálního předpokládatelného chování Účastníka mohou být další jednotky účtovány dle Ceníku.
...
10.7.1. Služby jsou určeny pro běžné individuální užití fyzickými osobami (nepodnikateli).
10.7.2. Účastník nesmí tuto Službu užívat ke komerčním účelům.
10.7.3. Změny užívání Služeb označených jako „neomezené“ z běžného užívání na komerční užívání je Účastník povinen neprodleně ohlásit Poskytovateli. Na základě tohoto oznámení dojde ze strany Poskytovatele ke změně cenového plánu Služby na cenový plán Služby určené pro fyzické osoby-podnikatele a právnické osoby.
10.8. pro fyzické osoby-podnikatele a pro právnické osoby:
10.8.1. Služby jsou určeny pro běžné komerční užití fyzickými osobami-podnikateli a právnickými osobami.
Jistě,všude je něco,ale cenově to ujde.OPové by chtěli dvojnásobek.A pro rodinu to nemusí být špatné řešení.aplet píše:Co je dobře na sazkamobile?Uctovani 60+1 ,jedna se o tarif ,třeba dat zalohu 400Kc .To jsou tak zajimave nabídky ze jsem se malem rozbrecel a to nerikam o jejich technicke podpore .