Stránka 1 z 2

VOIP pausal volani na pevnou

Napsal: čtv 05. lis 2015 11:34:40
od ktjunior
Zdravim,

rad bych se zeptal, jestli se nezvazuje zavest pausalni platbu pro volani na pevnou linku pres VOIP. Vsimnul jsem si, ze takovou nabidku ted ma Fayn (99Kc mesicne za "neomezenych" 3000min, stacilo by mi 1000min), ale radeji bych to mel od Odoriku. Predpokladam, ze Fayn to nedotuje.

Dekuji.

Re: VOIP pausal volani na pevnou

Napsal: čtv 05. lis 2015 11:58:33
od xsouku04
ktjunior píše:Zdravim,

rad bych se zeptal, jestli se nezvazuje zavest pausalni platbu pro volani na pevnou linku pres VOIP. Vsimnul jsem si, ze takovou nabidku ted ma Fayn (99Kc mesicne za "neomezenych" 3000min, stacilo by mi 1000min), ale radeji bych to mel od Odoriku. Predpokladam, ze Fayn to nedotuje.

Dekuji.
Fayn sází na to, že jeden člověk z jedné linky horko těžko těch 3000 minut provolá.
Pokud byste pravidelně těch 3000 minut provolával, prodělá na tom. A kdybyste to dělal dlouhodobě, dost možná vám smlouvu vypoví. Pokud Vás rovnou nenařkne z toho, že porušujete jeho podmínky. Pro jistotu na tento případ ve všeobecných podmínkách myslí. Tedy kdybyste opravdu provolával 2500-3000 minut každý měsíc, nabídli by vám jiné méně výhodné tarify.

Předpokládám, že Fayn různě nesmyslně omezuje např. počet současných hovorů z jednoho a na jedno telefonní číslo a také počet současně registrovaných telefonů. Což my také neděláme a dost možná bychom kvůli těmto balíčkům museli začít.

Poslední rozdíl je myslím v tom, že Odorik má často velmi inteligentní zákazníky a nemůže si dovolit takovou reklamštinu. Inteligentní zákazník reklamštinu nemá rád, případně by je využil ve svůj prospěch.

No a další věc je ta, že závádění a hlídání různých balíčků dá práci a tedy něco stojí.

V těchto případech, kdy někdo volá z jedné linky více než obvykle je pro nás jednodušší i férovější dát individuální cenu za minutu tak, aby celkové náklady byly podobné, jako kdybychom balíkovali.

Re: VOIP pausal volani na pevnou

Napsal: čtv 05. lis 2015 17:24:11
od xsouku04
Napadá mne ještě jedna věc. Nabízet "neomezené volání" je věc ošemetná a prosáklá reklamštinou.
Ale dát nějakou výraznou slevu v minutové sazbě při volání na jedno vybrané číslo za drobný paušální poplatek, třeba 10 Kč/měsíc/číslo, možná není špatný model. V tom případě by totiž cena mohla konkurovat všem těm dočasným superdeal akčním nabídkám. A pro průměrného ale více volajícího uživatele vyjít podobně jako "neomezené volání". Navíc s dobrou spolehlivostí, podporou a možnostmi, co nabízí Odorik.
My si vyděláme na provoz a zákazník může volat v podstatě za velkoobchodní cenu.

Většina dlouhých soukromých hovorů bývá jen na několik málo čísel. Často i na jedno. Hodit by se též mohlo třeba při přesměrování hovorů ...

Pravda, nevýhoda je, že bychom to museli dodělat a zkomplikuje nám to účtování.

A pravda, pokud má někdo callcentrum, volá různá čísla, tohle by pro něj nebylo. Ale takový zákazník má to s neomezenými tarify stejně těžké - nikde o něj nestojí. Ten by si musel u nás domluvit individuální cenu tak jako tak. Individuální cenu by si musel domluvit i s Faynem, který by jej z neomezeného volání jistě brzy vykopnul.

Re: VOIP pausal volani na pevnou

Napsal: čtv 05. lis 2015 18:11:32
od Mir
Zdravím.
To není špatný nápad. Pokud by byl paušál 10 Kč/číslo pevné linky/měsíc a cena by byla řekněme poloviční (tj. vůči 0,25 Kč/min na pevnou linku mimo špičku), tak bych to uvítal. Možná by to uvítali i další.

Re: VOIP pausal volani na pevnou

Napsal: pát 06. lis 2015 10:47:27
od ktjunior
xsouku04 píše:Ale dát nějakou výraznou slevu v minutové sazbě při volání na jedno vybrané číslo za drobný paušální poplatek, třeba 10 Kč/měsíc/číslo, možná není špatný model.
Tohle by byla hodne dobra nabidka!

Re: VOIP pausal volani na pevnou

Napsal: sob 07. lis 2015 10:09:14
od Georgius
jsem PRO !!!

Re: VOIP pausal volani na pevnou

Napsal: ned 08. lis 2015 20:33:31
od vlk
ktjunior píše:
xsouku04 píše:Ale dát nějakou výraznou slevu v minutové sazbě při volání na jedno vybrané číslo za drobný paušální poplatek, třeba 10 Kč/měsíc/číslo, možná není špatný model.
Tohle by byla hodne dobra nabidka!
To by šlo :-) Záleží o jakou slevu by šlo a jestli by se ta sleva vztahovala na konkrétní linku či na celý účet. (Typicky volám na dané číslo z několika linek, až ze čtyř:
a) z linky, kdy se tvářím jako pevné číslo (když volám z pevné/doma)
b) z linky, kdy se tvářím jako mobilní číslo (když volám z mobilu, aby případně mi zavolali zpět na mobil)
A) z linky, aby se účtovalo na soukromý účet
B) z linky, aby se účtovalo na podnikání (i hovory příbuzným jsou občas služební)

Pokud už se vyplatí komplikovat účtování, možná by se vyplatil podobný princip i pro vybraná mobilní čísla, nejen pro často volaná čísla, ale především pro callbacky na vlastní čísla.
Ale osobně nevím, jestli do toho půjdu, záleží na slevě. I při 50% slevě při paušálu 10Kč to znamená mimo špičku provolat minimálně 10Kč/12,5h=80 minut na dané číslo (případně na dané lince), aby se to vůbec vyplatilo. Ale věřím, že se to mnohým vyplatí.

Re: VOIP pausal volani na pevnou

Napsal: pát 20. lis 2015 16:17:19
od ktjunior
Napad se mi libi, ale tady z diskuze se nezda, ze by tech priznivcu bylo mnoho (mozna to neni pravda). Bude se tedy takove "volani na jedno cislo" realizovat? Pokud ano, v jakem casovem horizontu? Diky.

Re: VOIP pausal volani na pevnou

Napsal: pát 20. lis 2015 16:36:42
od xsouku04
ktjunior píše:Napad se mi libi, ale tady z diskuze se nezda, ze by tech priznivcu bylo mnoho (mozna to neni pravda). Bude se tedy takove "volani na jedno cislo" realizovat? Pokud ano, v jakem casovem horizontu? Diky.
Počítám s tím, protože je to dobrý způsob, jak v praxi konkurovat cenám "neomezené volání" bez nutnosti si pohrávat s reklamštinou nebo umělým omezováním toho, na co a jak lze ono "neomezené" volání použít. Nyní jsou v plánu dodělat SIP jména, poté bychom mohli dodělat tohle. Počítám tedy, že by to mohlo být v řádu měsíců.

Re: VOIP pausal volani na pevnou

Napsal: pát 20. lis 2015 21:40:45
od vlk
xsouku04 píše:
ktjunior píše:Napad se mi libi, ale tady z diskuze se nezda, ze by tech priznivcu bylo mnoho (mozna to neni pravda). Bude se tedy takove "volani na jedno cislo" realizovat? Pokud ano, v jakem casovem horizontu? Diky.
Počítám s tím, protože je to dobrý způsob jak v praxi konkurovat cenám "neomezené volání" bez nutnosti si pohrávat s reklamštinou nebo umělým omezováním toho na co a jak lze ono "neomzené" volání použít. Nyní jsou v plánu dodělat SIP jména, poté bychom mohli dodělat tohle. Počítám tedy že by to mohlo být v řádu měsíců.
Existuje někde (seřazený nejlépe) seznam plánu, o čem Odorik uvažuje? (Ideálně, kdyby uživatelé mohli hlasovat/komentovat a částečně ovlivnovat pořadí/implementaci, ale to bych se opakoval s návrhem na využití softwaru typu https://www.uservoice.com/)