Stránka 1 z 3
změna tarifu-nefunkční data
Napsal: úte 01. bře 2016 8:08:00
od gisbern
Dobrý den, nejdou mi mobilni data a v uživatelském nastavení v průvodci mám červeně :
" Momentálně nelze provádět operace se SIM kartou. Od 01.03.2016 00:38 probíhá změna hlasového nebo datového tarifu."
Limimit dat jsem změnu pro tento měsíc zadával.....že by problém od přestupného roku?!
login: 603310733
14:45 mobilní data OK
Re: změna tarifu-nefunkční data
Napsal: úte 01. bře 2016 8:11:07
od xsouku04
gisbern píše:Dobrý den, nejdou mi mobilni data a v uživatelském nastavení v průvodci mám červeně :
" Momentálně nelze provádět operace se SIM kartou. Od 01.03.2016 00:38 probíhá změna hlasového nebo datového tarifu."
Limimit dat jsem změnu pro tento měsíc zadával.....že by problém od přestupného roku?!
login: 603310733
Také mi data nejdou. Nic jsem neměnil, tedy žádný požadavek mi tam nevisí. To asi zase něco vyvádějí v T-mobile, zakládáme trouble ticket.
Re: změna tarifu-nefunkční data
Napsal: úte 01. bře 2016 11:32:11
od xsouku04
Data mi už cca hodinu jdou.
Re: změna tarifu-nefunkční data
Napsal: úte 01. bře 2016 11:45:25
od pretorian14
Mě taky nejdou data už od samého rána,problém se stále řeší nebo je chyba někde jinde?
Re: změna tarifu-nefunkční data
Napsal: úte 01. bře 2016 11:58:12
od xsouku04
pretorian14 píše:Mě taky nejdou data už od samého rána,problém se stále řeší nebo je chyba někde jinde?
Problém je u T-mobile. Vypadá to, že někomu data jdou někomu ne. Mně internet jde.
Re: změna tarifu-nefunkční data
Napsal: úte 01. bře 2016 12:32:25
od pretorian14
a jste s nima nějak v kontaktu?Kdy by to tak konečně mohlo už jít všem?přibližná hodina opravy?
Re: změna tarifu-nefunkční data
Napsal: úte 01. bře 2016 12:52:48
od gisbern
V nastavení už to mám OK , ale data stále nic

Dal jsem další změnu +10,- Kč za LTE...Opět hláška : Momentálně nelze provádět operace se SIM kartou. Od 01.03.2016 12:48 probíhá změna hlasového nebo datového tarifu.
Už mně to nebaví
14:45 mobilní data OK
Re: změna tarifu-nefunkční data
Napsal: úte 01. bře 2016 14:19:51
od xsouku04
Komu data stále nejdou, nechť napíše na email kontakt[zavináč]odorik.cz svoje mobilní telefonní číslo, nebo mohou číslo uvést zde na fóru, pokud jej nepovažují za tajné.
U části čísel, u kterých jsme si ráno stěžovali, už internet jde. Je tedy nutné prošetřovat jednotlivá čísla, u kterých to nejde. T-mobile ohledně problému komunikuje.
Re: změna tarifu-nefunkční data
Napsal: úte 01. bře 2016 15:01:01
od pretorian14
taky už funguje
Re: změna tarifu-nefunkční data
Napsal: úte 01. bře 2016 15:05:46
od aplet
no ja mam O2 a zadní problém.