Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?
Napsal: čtv 10. bře 2016 6:46:50
Dobrý den,
k Odoriku jsem přešel teprve minulý měsíc a toto pondělí jsem se definitivně vypořádal se svým bývalým operátorem, přičemž jsem žádal o portaci čísla. Podle rozhraní na odorik.cz je číslo portováno správně od pondělí a přiřazeno k SIM kartě. Jenže ať dám SIM kartu do jakéhokoliv telefonu (testováno se 3 různými zařízeními, z toho dvakrát bez redukce jednou s ní), telefony vždycky hlásí, že SIM karta není vložena a nelze se registrovat do sítě GSM. Jelikož tato situace trvá již čtvrtý den a jelikož ve své osobní administraci vidím celý převod SIM včetně přiřazení čísla jako úspěšný a SIM jako aktivní (systém mi také již strhává poplatek, číslo SIM v systému sedí s číslem uvedeným na rámečku), domnívám se, že původcem chyby je SIM karta. Dá se to nějak ověřit, nebo případně reklamovat? Jak dlouho má smysl čekat, že se karta "vzpamatuje"?
Děkuji za odpovědi.
k Odoriku jsem přešel teprve minulý měsíc a toto pondělí jsem se definitivně vypořádal se svým bývalým operátorem, přičemž jsem žádal o portaci čísla. Podle rozhraní na odorik.cz je číslo portováno správně od pondělí a přiřazeno k SIM kartě. Jenže ať dám SIM kartu do jakéhokoliv telefonu (testováno se 3 různými zařízeními, z toho dvakrát bez redukce jednou s ní), telefony vždycky hlásí, že SIM karta není vložena a nelze se registrovat do sítě GSM. Jelikož tato situace trvá již čtvrtý den a jelikož ve své osobní administraci vidím celý převod SIM včetně přiřazení čísla jako úspěšný a SIM jako aktivní (systém mi také již strhává poplatek, číslo SIM v systému sedí s číslem uvedeným na rámečku), domnívám se, že původcem chyby je SIM karta. Dá se to nějak ověřit, nebo případně reklamovat? Jak dlouho má smysl čekat, že se karta "vzpamatuje"?
Děkuji za odpovědi.