[SOLVED] Internet Air a vždy přerušený hovor po 4 s?
Napsal: úte 03. kvě 2016 16:22:46
Zdravím,
při volání přes O2 Czech Republic (LTE WiFi router Huawei B315, tarif Internet Air 30 GB/měsíc) něco rozbije/přeruší/kdovíco SIP hovor po navázání spojení během prvních 5 sekund.
Přehození portu na proxy 6688 problém řeší, ale je to otravné. Tuším, že O2 CZ blokuje SIP po vyčerpání FUP, což ovšem ještě zdaleka nenastalo.
Testováno s Android Phone dialer (CyanogenMod 12.1) a CSipSimple. Klient se tváří, že hovor pokračuje, ale je ticho. Ve výpisu volání na odorik.cz je vidět ukončení hovoru po oněch 4 s. ID hovoru např. 161082951.
Pokud je možné potvrdit způsob ukončení hovoru, zkusil bych s O2 CZ následně řešit jejich pojetí "otevřeného internetu" - jsme korporátní zákazník, tak snad budou ochotnější se bavit.
při volání přes O2 Czech Republic (LTE WiFi router Huawei B315, tarif Internet Air 30 GB/měsíc) něco rozbije/přeruší/kdovíco SIP hovor po navázání spojení během prvních 5 sekund.
Přehození portu na proxy 6688 problém řeší, ale je to otravné. Tuším, že O2 CZ blokuje SIP po vyčerpání FUP, což ovšem ještě zdaleka nenastalo.
Testováno s Android Phone dialer (CyanogenMod 12.1) a CSipSimple. Klient se tváří, že hovor pokračuje, ale je ticho. Ve výpisu volání na odorik.cz je vidět ukončení hovoru po oněch 4 s. ID hovoru např. 161082951.
Pokud je možné potvrdit způsob ukončení hovoru, zkusil bych s O2 CZ následně řešit jejich pojetí "otevřeného internetu" - jsme korporátní zákazník, tak snad budou ochotnější se bavit.