Stránka 1 z 2

Přesměrování mobilního čísla z webu

Napsal: úte 17. kvě 2016 18:02:12
od leonell
Dobrý den,
stalo se mi, že jsem zapomněl doma mobil. Naivně jsem si myslel, že u TM je možné se přihlásit do T-Zones (či jak se to teď jmenuje) a tam jednoduše zadat přesměrování na stolní telefon. Chyba lávky, nic takového nejde. Operátor mi sdělil, že přesměrování lze nastavit jen ze svého telefonu, což v okamžiku, kdy jsem potřeboval vyřešit zapomenutý mobil znělo no, vtipně :) S výpisem hovorů jsem dopadl stejně - nejde a pokud by šlo tak jen odchozí, což jaksi opět se zapomenutým mobilem moc nevyužiji.
Můj dotaz zde zní - co z to má Odorik lépe? Ty hovory vím že se s nějakým malým zpožděním ukazují, co to přesměrování z webu?
Díky,
L.

Re: Přesměrování hovorů z webu

Napsal: úte 17. kvě 2016 20:01:21
od xsouku04
leonell píše:Dobrý den,
stalo se mi, že jsem zapomněl doma mobil. Naivně jsem si myslel, že u TM je možné se přihlásit do T-Zones (či jak se to teď jmenuje) a tam jednoduše zadat přesměrování na stolní telefon. Chyba lávky, nic takového nejde. Operátor mi sdělil, že přesměrování lze nastavit jen ze svého telefonu, což v okamžiku, kdy jsem potřeboval vyřešit zapomenutý mobil znělo no, vtipně :) S výpisem hovorů jsem dopadl stejně - nejde a pokud by šlo tak jen odchozí, což jaksi opět se zapomenutým mobilem moc nevyužiji.
Můj dotaz zde zní - co z to má Odorik lépe? Ty hovory vím že se s nějakým malým zpožděním ukazují, co to přesměrování z webu?
Díky,
L.
Bohužel, co se týče zapomenutého mobilu, jste na tom v podstatě stejně.
Příchozí hovory se u nás zobrazují, ale jen zvednuté hovory. Bohužel ne zmeškané. Proto nemůžeme posílat třeba emaily o zmeškaných hovorech, protože tahle informace se k nám vůbec nedostane. (Pokud byste ale s tím počítal předem, můžete použít nepodmíněné nebo podmíněné přesměrování na nomadické nebo geografické číslo a tam je možné vše)
Jste na tom lépe snad jen tím, že můžete dělat hovory z telefonní budky nebo internetu na svůj účet a se svojí identitou. Jasně ale neřeší to ten hlavní problém, že se vám nikdo nedovolá.

Nevím ale o tom, že na tom byl nějaký mobilní operátor v ČR lépe.

Re: Přesměrování hovorů z webu

Napsal: úte 17. kvě 2016 20:03:30
od Pitomec
Už jsem to jednou psal - i z výše uvedeného důvodu mám mobilní číslo podmíněně (nedostupnost, nezvedá) směrované na nepoužívané VoIP číslo u Odoriku a v případě potřeby pak není problém hovory z tohoto čísla nasměrovat dál dle libosti.

Re: Přesměrování hovorů z webu

Napsal: úte 17. kvě 2016 20:06:26
od xsouku04
Pitomec píše:Už jsem to jednou psal - i z výše uvedeného důvodu mám mobilní číslo podmíněně (nedostupnost, nezvedá) směrované na nepoužívanou VoIP linku u Odoriku a v případě potřeby pak není problém hovory z této linky nasměrovat dál dle libosti.
To podmíněné přesměrování "nezvedá" je dobrý nápad, který to do velké míry řeší. Jen to musí volající nechat trochu déle zvonit. Což ale zoufalý volající, co se nutně potřebuje dovolat, zcela jistě udělá... A vlastně kvůli tomu ani nemusíte přecházet pod Odorik se svým mobilním číslem. Pokud je někdo doma, tam kde jste nechali zapomenutý mobil a máte možnost tam zavolat, aby jej vypnul, může díky podmíněnému přesměrování pro případ nedostupnosti dojít okamžitě.

Re: Přesměrování hovorů z webu

Napsal: úte 17. kvě 2016 22:24:31
od cipis22
Zjistil jsem, že pokud mi volá manželka z čísla přeneseného k Odorikovi, tak mi přijde mail o zmeškaném volání. Ale při volání z Tescomobile nic nepřijde. Takže u vašich karet tam máte nějaké informace navíc? Nešlo by to rozšířit i na ostatní čísla?

Děkuji

Re: Přesměrování hovorů z webu

Napsal: úte 17. kvě 2016 22:34:07
od alfi
Jen pozor na vypnutí před odjezdem do zahraničí. I když s klesajícíma cenama v EU už i to začíná být použitelné :-)

Re: Přesměrování hovorů z webu

Napsal: úte 17. kvě 2016 23:07:22
od xsouku04
cipis22 píše:Zjistil jsem, že pokud mi volá manželka z čísla přeneseného k Odorikovi, tak mi přijde mail o zmeškaném volání. Ale při volání z Tescomobile nic nepřijde. Takže u vašich karet tam máte nějaké informace navíc? Nešlo by to rozšířit i na ostatní čísla?

Děkuji
Všechny odchozí hovory ze SIM odorik jdou přes naši ústřednu, tedy informaci o tom, že někdo zmeškal hovor, máme, pokud je to zrovna taktéž náš zákazník. Příchozí hovory ale nejdou přes nás a informaci o zmeškaných hovorech nám T-mobile nepředá ani dodatečně. Tedy že máte zmeškaný hovor, se dozvědět nemáme jak.
Tedy zlepšit v tomto směru nemůžeme. Tu informaci prostě nemáme. A T-mobil si jen tak nenechá poradit nějaký námět ke zlepšení.

Re: Přesměrování hovorů z webu

Napsal: úte 17. kvě 2016 23:14:45
od Pitomec
alfi píše:Jen pozor na vypnutí před odjezdem do zahraničí. I když s klesajícíma cenama v EU už i to začíná být použitelné :-)
Pokud je přesměrování z mobilního čísla na VoIP číslo, které ale "nikam nevede" (a slouží pouze jako rezerva, aby se z něho v případě potřeby mohlo směrovat dál), tak v tom problém není :)

Re: Přesměrování hovorů z webu

Napsal: stř 18. kvě 2016 0:55:51
od cizo
xsouku04 píše:
leonell píše:Dobrý den,
stalo se mi, že jsem zapomněl doma mobil. Naivně jsem si myslel, že u TM je možné se přihlásit do T-Zones (či jak se to teď jmenuje) a tam jednoduše zadat přesměrování na stolní telefon. Chyba lávky, nic takového nejde. Operátor mi sdělil, že přesměrování lze nastavit jen ze svého telefonu, což v okamžiku, kdy jsem potřeboval vyřešit zapomenutý mobil znělo no, vtipně :) S výpisem hovorů jsem dopadl stejně - nejde a pokud by šlo tak jen odchozí, což jaksi opět se zapomenutým mobilem moc nevyužiji.
Můj dotaz zde zní - co z to má Odorik lépe? Ty hovory vím že se s nějakým malým zpožděním ukazují, co to přesměrování z webu?
Díky,
L.
Bohužel, co se týče zapomenutého mobilu jste na tom v podstatě stejně.
Příchozí hovory se u nás zobrazují, ale jen zvednuté hovory. Bohužel ne zmeškané. Proto nemůžeme posílat třeba emaily o zmeškaných hovorech, protože tahle informace se k nám vůbec nedostane. (Pokud by jste ale s tím počítal předem můžete použít nepodmíněné nebo podmíněné přesměrování na nomadické nebo geografické číslo a tam je možné vše)
Jste na tom lépe snad jen tím, že můžete dělat hovory z telefonní budky nebo internetu na svůj účet a se svojí identitou. Jasně ale neřeší to ten hlavní problém, že se vám nikdo nedovolá.

Nevím ale o tom, že na tom byl nějaký mobilní operátor v ČR lépe.
O2 situaci se zapomenutým mobilem umí řešit docela elegantně, což při své zapomnětlivosti občas využívám. V aplikaci Moje O2 lze nastavit pevné nebo podmíněné přesměrování.

Re: Přesměrování mobilního čísla z webu

Napsal: stř 18. kvě 2016 20:02:17
od leonell
Díky všem co poradili.

A jestli mi Cizo ještě napíše, že u O2 jsou na webu vidět zmeškané hovory, tak začnu být na TM naštvanej :)