Stránka 1 z 2

Obrácené pořadí spojení u zpětného volání (callback)

Napsal: úte 21. čer 2016 18:20:53
od m142857
Zdravím,
v uživatelském rozhraní nastavení přednastaveného zpětného volání jsou políčka pro koncová telefonní čísla hovoru pojmenována malinko podbízivě a ne úplně přesně Číslo, z kterého chcete volat a Číslo, se kterým chcete spojit.
Výhodnější je vyplnit ta čísla obráceně :-P
Nemá ale takové obrácení pořadí nějaké nečekané nevýhody?

Re: Obrácené pořadí spojení u zpětného volání (callback)

Napsal: úte 21. čer 2016 18:57:04
od xsouku04
m142857 píše:Zdravím,
v uživatelském rozhraní nastavení přednastaveného zpětného volání jsou políčka pro koncová telefonní čísla hovoru pojmenována malinko podbízivě a ne úplně přesně Číslo, z kterého chcete volat a Číslo, se kterým chcete spojit.
Výhodnější je vyplnit ta čísla obráceně :-P
Nemá ale takové obrácení pořadí nějaké nečekané nevýhody?
Jsou dvě. Pokud má dotyčný vypnutý telefon/obsazeno, nedozvíte se to.
Druhá nevýhoda je, že pokud volaný zmáčkne hvězdičku, může na váš účet volat jinam než Vám.

Re: Obrácené pořadí spojení u zpětného volání (callback)

Napsal: úte 21. čer 2016 20:07:36
od m142857
xsouku04 píše: Jsou dvě. Pokud má dotyčný vypnutý telefon/obsazeno, nedozvíte se to.
Toto se v obou případech dovím tak, že vůbec nedojde k pokusu o spojení s druhým, tedy mým číslem.
EDIT: asi to bylo myšleno tak, že se nedovím o který případ se jednalo, ale to mě většinou netrápí.
xsouku04 píše: Druhá nevýhoda je, že pokud volaný zmáčkne hvězdičku, může na váš účet volat jinam než Vám.
Aha, tuto fíčuru jsem neznal (s tímto automatickým menu jsem se setkal jen v případě zpětného volání na číslo rychlého kontaktu, které směřuje na sip:0@sip.odorik.cz v domnění, že se ihned dovím stav kreditu, jako kdybych volal v Odoriku na č. 0) - má nějaké krycí jméno či klíčové slovo?

Re: Obrácené pořadí spojení u zpětného volání (callback)

Napsal: stř 22. čer 2016 9:46:49
od m142857
Ještě projistotu upřesním proč může být výhodnější to pořadí obrátit, protože to nemusí být zřejmé:
Pokud první číslo hovor zvedne a čeká na spojení se druhým číslem, tak přestože zatím slyší jen vyzvánění, tu svou "půlku" hovoru si už platí, přestože se třeba ani nedovolá. Pokud se to obrátí, nejprve se volá volanému a ten to vůbec nezvedne, nevolá se pak už ani volajícímu a neplatí se nic. Bohužel to ale má i ty uvedené nevýhody.

Byla by to od Odorika další machrovinka, kdyby začal zpětné volání účtovat opravdu až od momentu navázání obou konců spojení ;-)

Re: Obrácené pořadí spojení u zpětného volání (callback)

Napsal: stř 22. čer 2016 13:37:33
od xtonda
Ano tohle se tu už řešilo, ušetřilo by se pokud to volaný nezvedne, na druhou stranu když vezmu telefon a uslyším ticho a pak zvonění tak je to dost matoucí a otravné, já bych takový hovor zavěsil, čili je to použitelné jen pokud bude volaná strana předem instruována.

I když to volaný nezvedne, tak zpětný hovor byl spojen a velkoobchodní dodavatel ho Odoriku naúčtuje. Odorik by mohl tento náklad na základě statistiky rozpočítat a navýšit minutovou sazbu, tak to dělá třeba Klikni a volej, platí se až po spojení obou stran, ale minutová sazba je 1,5 Kč. Osobně ale preferuji když jsou služby účtovány proporcionálně ke skutečným nákladům.

Re: Obrácené pořadí spojení u zpětného volání (callback)

Napsal: stř 22. čer 2016 14:00:36
od vlk
xtonda píše:Ano tohle se tu už řešilo, ušetřilo by se pokud to volaný nezvedne, na druhou stranu když vezmu telefon a uslyším ticho a pak zvonění tak je to dost matoucí a otravné, já bych takový hovor zavěsil, čili je to použitelné jen pokud bude volaná strana předem instruována.

I když to volaný nezvedne, tak zpětný hovor byl spojen a velkoobchodní dodavatel ho Odoriku naúčtuje. Odorik by mohl tento náklad na základě statistiky rozpočítat a navýšit minutovou sazbu, tak to dělá třeba Klikni a volej, platí se až po spojení obou stran, ale minutová sazba je 1,5 Kč. Osobně ale preferuji když jsou služby účtovány proporcionálně ke skutečným nákladům.
+1
Pokud chcete neplatit za volání než se spojíte, je možné nastavit přednastavené zpětné volání (dokonce lze takto za použití opožděného přesměrování najít volaného na několika číslech)

Re: Obrácené pořadí spojení u zpětného volání (callback)

Napsal: stř 22. čer 2016 14:07:57
od m142857
xtonda píše:Ano tohle se tu už řešilo, ...
Tož to se omlouvám, dělal jsem si předtím tady malou rešerši, ale nenašel..
vlk píše:Pokud chcete neplatit za volání než se spojíte, je možné nastavit přednastavené zpětné volání (dokonce lze takto za použití opožděného přesměrování najít volaného na několika číslech) ...
Celou dobu o přednastaveném callbacku hovořím (to iniciované SMS či aplikací jsem zatím nepoužíval), a to že se platí za spojení prvního hovoru i když se člověk volanému nedovolá, tam tedy platí taky. EDIT: respektive, je pravda, že tam neplatíte za iniciační SMS, ale platíte spojení OdorikÚstředna -> Volající od okamžiku, kdy to zvednete a čekáte na Volaného; jak jsem už psal.

Re: Obrácené pořadí spojení u zpětného volání (callback)

Napsal: stř 22. čer 2016 15:39:37
od vlk
m142857 píše:
xtonda píše:Ano tohle se tu už řešilo, ...
Tož to se omlouvám, dělal jsem si předtím tady malou rešerši, ale nenašel..
vlk píše:Pokud chcete neplatit za volání než se spojíte, je možné nastavit přednastavené zpětné volání (dokonce lze takto za použití opožděného přesměrování najít volaného na několika číslech) ...
Celou dobu o přednastaveném callbacku hovořím (to iniciované SMS či aplikací jsem zatím nepoužíval), a to že se platí za spojení prvního hovoru i když se člověk volanému nedovolá, tam tedy platí taky. EDIT: respektive, je pravda, že tam neplatíte za iniciační SMS, ale platíte spojení OdorikÚstředna -> Volající od okamžiku, kdy to zvednete a čekáte na Volaného; jak jsem už psal.
Zapomněl jsem zdůraznit, že u takto přednastaveného zpětného volání otočte čísla volající/volaný. Pak platíte jen za dobu mezi,kdy to zvedne volaný a kdy to zvednete vy. Což protože ten hovor čekáte (inicializoval jste ho např. prozvoněním) jsou doslova vždy sekundy.
Dokonce to takto můžete použít na hledání volaného ústřednou. Místo čísla volaného dejte sebe, místo volajícího dejte nějakou svou linku, na které nastavíte kaskádu zpožděných přesměrování na čísla volajicího, např. v pořadí pevná práce, pevná doma, mobil. Někde to zvedne, pak teprve zvoní vám,za sekundu zvednete a hovoříte.
Jen zavěste jako poslední kvůli možnosti volat na váš účet, nejlépe volejte takto jen důvěryhodným osobám.

Re: Obrácené pořadí spojení u zpětného volání (callback)

Napsal: stř 22. čer 2016 16:30:54
od m142857
vlk píše:...
díky moc za podrobné shrnutí a rozvedení mého úvodního postu :)

Re: Obrácené pořadí spojení u zpětného volání (callback)

Napsal: stř 22. čer 2016 16:39:38
od xsouku04
Místo čísla volaného dejte sebe, místo volajícího dejte nějakou svou linku, na které nastavíte kaskádu zpožděných přesměrování na čísla volajicího, např. v pořadí pevná práce, pevná doma, mobil.
Na to doporučuji použít SIP jména, abychom zbytečně neplýtvali veřejnými čísly. SIP jména jsou navíc zdarma a jejich účel lze poznat už z jejich pojmenování - tedy použití je i přehlednější.