Stránka 1 z 1
Na Cisco 7940 nefungují příchozí hovory
Napsal: pát 16. pro 2011 12:43:58
od Mik
Ahoj,
můžete mne prosím poradit, co se dá zkontrolovat, když na HW telefonu nefungují příchozí hovory?
Jedná se o postarší Cisco 7940, který jsem z SCCP převedl na SIP (verze 8.11, P0S3-08-11-00).
Odchozí hovory fungují bez problému, při příchozích mi Odorik sdělí, že "Volané číslo není v tuto chvíli dostupné".
Pokud se kouknu do administrace na Linky, tak linka není přihlášena (Zařízení přihlášeno - NE).
Přihlášena ale nějak být musí, protože ven volám a Odorik mi i přečte, kolik minut můžu s aktuálním kreditem volat, takže nějaká komunikace tam proběhne...
Díky za každý nápad!
Mik
Re: Na Cisco 7940 nefungují příchozí hovory
Napsal: pát 16. pro 2011 20:44:12
od AndriIP
Pro odchozi hovory neni potreba aby zarizeni bylo prihlaseno, je to akorat pro prichozy.
Stejny problem byl vyresen na foru:
http://www.telefonujeme.cz/viewtopic.ph ... light=7940
Cituji:"Chce si to opinknout Proxinu a pak do konfigurace SIPu zadat server jako IP adresu. Prijde mi to trochu nelogicky, kdyz telefon zvlada dve linky psat SIP server do spolecne konfigurace"
proxy : 81.31.45.51
Re: Na Cisco 7940 nefungují příchozí hovory
Napsal: úte 20. pro 2011 8:55:20
od Návštěvník
Díky AndriIP, tohle jsem už zkoušel. Bohužel to nepomohlo.

Re: Na Cisco 7940 nefungují příchozí hovory
Napsal: úte 20. pro 2011 9:15:59
od xsouku04
No je třeba dosáhnout, aby zařízení bylo přihlášeno. Pokud není přihlášeno dovolat se na něj nedá.
Možná je to někde vypnuto. To jsem ale asi zrovna moc nepomohl.
Re: Na Cisco 7940 nefungují příchozí hovory
Napsal: úte 17. led 2012 10:33:30
od mik
Telefon Cisco 7940 mám konečně zaregitrovaný.
Pokud by měl někdo stejný problém, tak řešením byla změna portu u Outbound proxy z 5060 na jiný, u mne funguje 6688.
Příchozí hovory ze všech čísel teď sice
zvoní, ale po vyzvednutí se nespojí, protože hovor "pořád vyzvání" – Ringing (out 180).
Na Ciscu jsem dohledal, že to bylo kdysi řešeno u firmwaru 7.5 (mám 8.11) jako bug CSCef24665 (Summary: Cisco SIP IP Phone 7940 does not retransmit 180 RINGING on receipt of initial INVITE).
Je toto nějek řešitelné? Předpokládám správně, že by se to muselo řešit na ústředně?
Díky
Re: Na Cisco 7940 nefungují příchozí hovory
Napsal: stř 18. led 2012 17:07:11
od xsouku04
mik píše:Telefon Cisco 7940 mám konečně zaregitrovaný.
Pokud by měl někdo stejný problém, tak řešením byla změna portu u Outbound proxy z 5060 na jiný, u mne funguje 6688.
To je běžný problém a způsobuji jej routery/NAT
Příchozí hovory ze všech čísel teď sice
zvoní, ale po vyzvednutí se nespojí, protože hovor "pořád vyzvání" – Ringing (out 180).
Takže telefon vyzvání, vy zdvihnete sluchátko a telefon se tváří jako by nic a zvoní si se zvihnutým sluchátkem dále ?
Nepodobá se to něčím problému u well ?
Stačí si přečíst příspěvek úplně dole
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... 1366#p1366
V každým případě bych doporučil vzít telefony k někomu, kdo má připojení k internetu od jiného poskytovatele a zkusit, jestli
je tam tentýž problém. Někteří ISP nebo routery dovedou dělat se sip portama opravdu divné věci. Třeba i smíchat dvě různé sip signalizace do sebe.
Re: Na Cisco 7940 nefungují příchozí hovory
Napsal: pát 20. črc 2012 11:18:05
od mik
Vracím se ke svému starému příspěvku, abych dopsal řešení.
Vše začalo korektně fungovat, když jsem ponížil fw z 8.11 na 8.2 (P0S3-08-2-00)...
Mik
Re: Na Cisco 7940 nefungují příchozí hovory
Napsal: ned 29. pro 2013 23:06:26
od radim
Miku mohl bych te poprosit o nakopirovani ukazkove konfigurace na Cisco 7940? SIP mi jede v pohode, bohuzel na strankach Odoriku vidim ze je linka neprihlasena a na telefonu mam u linky krizek. Potreboval bych videt jen obsahy souboru SIP<MAC>.cnf a SIPDefault.cnf. Predem diky moc za pomoc