E-mail o zmeškaném hovoru, i když jsem už u jiného operátora
Napsal: pon 18. črc 2016 13:52:17
Dnes mě překvapil tento e-mail ve schránce od zmeskane@odorik.cz.
"z 77762**** na 777****** dne 18.07.2016 v 12:23:07 zvonilo 21s"
Vtip je v tom, že jsem sice byl nějakou chvíli zákazníkem virtuála Odorika, ale nyní jsem zpět u Vodafone, a proto mě překvapilo, že u Odorika ví, že mi zvonil telefon, že jsem ho zavěsil a že mi o tom i poslal zprávu.
Kupodivu ve výpisu volání pod účtem Odorika však žádný záznam není, takže to šlo nějakou podivnou cestou okolo.
Zajímá mě vysvětlení, jak se stalo, že takovouto notifikaci od jiného operátora o mém čísle Odorik stále má?
A ještě mě napadá, zda to není relevantní chyba v systému, kterou by Odorik mohl zkontrolovat a fixnout?
Souvisí s tím nějak nastavení Odorika "varovat při volání na odportované číslo: ano"? Chybí u toho nápověda.
"z 77762**** na 777****** dne 18.07.2016 v 12:23:07 zvonilo 21s"
Vtip je v tom, že jsem sice byl nějakou chvíli zákazníkem virtuála Odorika, ale nyní jsem zpět u Vodafone, a proto mě překvapilo, že u Odorika ví, že mi zvonil telefon, že jsem ho zavěsil a že mi o tom i poslal zprávu.

Kupodivu ve výpisu volání pod účtem Odorika však žádný záznam není, takže to šlo nějakou podivnou cestou okolo.
Zajímá mě vysvětlení, jak se stalo, že takovouto notifikaci od jiného operátora o mém čísle Odorik stále má?
A ještě mě napadá, zda to není relevantní chyba v systému, kterou by Odorik mohl zkontrolovat a fixnout?
Souvisí s tím nějak nastavení Odorika "varovat při volání na odportované číslo: ano"? Chybí u toho nápověda.