Stránka 1 z 1

Mobilní data nelze aktivovat

Napsal: čtv 11. srp 2016 15:51:45
od mamash
Zdravím!

Povedlo se mi na dovolené ztratit SIM kartu, takže teď mám od pondělka novou, s navázaným původním posledním číslem. Po každém restartu telefonu (iPhone 6) teď nelze aktivovat mobilní datovou síť. Jediný způsob, jak jsem to dokázal vyřešit, je jít do administrace Odoriku, vypnout LTE, nechat telefon přihlásit na 3G (tady už data jdou), zase jej odhlásit, zapnout LTE, telefon přihlásit. Pak to funguje a drží... ale jen do dalšího vypnutí/restartu.

Podotýkám, že s původní SIM kartou jsem minimálně rok takový problém neznal.

Tušíte někdo, čím by to mohlo být?

Re: Mobilní data nelze aktivovat

Napsal: čtv 11. srp 2016 19:35:49
od xsouku04
Vypadá to, jako by něco dokonili u T-mobile. Konečně zase příklad pro založení neurgentního trouble ticketu.
Ještě snad zkusit tu stejnou SIM dát do jiného mobilu také s LTE, že to také nepůjde, ale to snad není nutné.
A naopak pokud to jde jinou Odorik do iPhone, že to půjde.

Re: Mobilní data nelze aktivovat

Napsal: úte 16. srp 2016 9:32:46
od megacruiser
Dobrý den,
T-Mobile radí nechat vyměnit SIM kartu, vše prý nasvědčuje tomu, že tento kus je vadný. Více v emailu.

Re: Mobilní data nelze aktivovat

Napsal: úte 16. srp 2016 11:17:25
od xsouku04
megacruiser píše:Dobrý den,
T-Mobile radí nechat vyměnit SIM kartu, vše prý nasvědčuje tomu, že tento kus je vadný. Více v emailu.
Na mě to působí spíše tak, že se problém snaží setřást. Že by totiž simkarty mívaly podobnou vadu, se mi nezdá, spíše mi připadá, jako by měli něco špatně u té SIM nastaveno ve svých systémech. V každém případ je asi dobrý postup to zkusit vyměnit. Je možné, že novou výměnou simkarty se problém nezopakuje, a i kdyby, nebudou se pak už mít na co vymlouvat a budou si to muset opravit.