Mobilní data nelze aktivovat
Napsal: čtv 11. srp 2016 15:51:45
Zdravím!
Povedlo se mi na dovolené ztratit SIM kartu, takže teď mám od pondělka novou, s navázaným původním posledním číslem. Po každém restartu telefonu (iPhone 6) teď nelze aktivovat mobilní datovou síť. Jediný způsob, jak jsem to dokázal vyřešit, je jít do administrace Odoriku, vypnout LTE, nechat telefon přihlásit na 3G (tady už data jdou), zase jej odhlásit, zapnout LTE, telefon přihlásit. Pak to funguje a drží... ale jen do dalšího vypnutí/restartu.
Podotýkám, že s původní SIM kartou jsem minimálně rok takový problém neznal.
Tušíte někdo, čím by to mohlo být?
Povedlo se mi na dovolené ztratit SIM kartu, takže teď mám od pondělka novou, s navázaným původním posledním číslem. Po každém restartu telefonu (iPhone 6) teď nelze aktivovat mobilní datovou síť. Jediný způsob, jak jsem to dokázal vyřešit, je jít do administrace Odoriku, vypnout LTE, nechat telefon přihlásit na 3G (tady už data jdou), zase jej odhlásit, zapnout LTE, telefon přihlásit. Pak to funguje a drží... ale jen do dalšího vypnutí/restartu.
Podotýkám, že s původní SIM kartou jsem minimálně rok takový problém neznal.
Tušíte někdo, čím by to mohlo být?