Stránka 1 z 2

Hlasová schránka

Napsal: ned 25. pro 2011 19:56:32
od Pitomec
Dneska jsem se pokoušel opakovaně vést hovor z telefonu Siemens A580 IP (geografické číslo 533533xxx) na interní telefonní číslo *415xxx (dle webu byla volaná linka aktivní) a místo hovoru se ozvalo jenom chrchlání (a to doslova a do písmene) z jakési hlasové schránky. Až teprve po přidělení geografického čísla na linku 415xxx proběhl hovor normálně, samozřejmě pak už jsem volal přímo to nové číslo 533533xxx. Je to problém toho Siemense nebo někde jinde? Mimochodem funkci hlasové schránky (třeba s možností stáhnutí vzkazů ve WAV/MP3) jsem nenašel. Existuje to?

Re: Hlasová schránka

Napsal: ned 25. pro 2011 20:40:46
od Tatinek2
Teď jsem zkoušel volat z telefonu Siemens A580 IP na interní linku a úplně bez problémů.

Re: Hlasová schránka

Napsal: ned 25. pro 2011 20:42:30
od xsouku04
Hlasovou schránku zatím nemáme. Co se týče té záhady s chrchláním tak nevím čím to.

Re: Hlasová schránka

Napsal: ned 25. pro 2011 22:01:55
od Pitomec
Záhada je vysvětlena, hovor s hvězdičkou před číslem se mně automaticky začal vytáčet přes SIP účet 802.cz, jenž je v Siemensu mimo Odorika taky nastavený. Takže z původního dotazu vlastně mimoděk zbyla jenom ta hlasová schránka, zda-li někdy bude...? :-)

Re: Hlasová schránka

Napsal: ned 25. pro 2011 23:19:00
od xsouku04
Co se týče hlasové schránky. Byl jsem dost proti, protože osobně nemám rád, když chci s někým mluvit a ona mu to zdvihne schránka. Tedy vadilo mně to hlavně pokud to byl placený hovor navíc účtovaný 60+60. Nyní se ale situace mění v tom, že volání z mobilů je levnější a ještě dále zlevňovat bude, takže by hlasové schránky mohly přijít do obliby, jak je to např. v USA. Navíc část zákazníků by mohla schránky využívat uvnitř sítě odorik což by bylo úplně zdarma. Nyní jsem tedy názoru, že možnost zapnout si schránky ano, ale až bude vše ostatní hotovo. Odhad by tedy mohl být řádově tak půl roku. Např telefon well má na voicmail zvášť svítivé tlačítko, takže fakt že někdo zanechal zprávu je vidět na první pohled. Ostatním by mohlo chodit upozornění včetně nahrané zprávy do mailu.

Re: Hlasová schránka

Napsal: stř 07. bře 2012 9:41:22
od Pitomec
Něco nového? Zatím používám jedno číslo u 802.cz, jenž je trvale nasměrovaný právě do hlasové schránky a záznamy mně přijdou jako WAV do e-mailu. Používám to pro svoje zákazníky, kteří když potřebují něco oznámit, tak mají volbu volání buď na mobil (s občasnou nedostupností, taky jsem jenom člověk :-) ) nebo právě pevnou linku s hlasovou schránkou. Navíc ty hovory můžu archivovat.

Re: Hlasová schránka

Napsal: čtv 08. bře 2012 10:43:44
od xsouku04
Zatím nikoli. Řešíme nyní to nové proxy. Čekám že by to mohlo být tak do půl roku.
Jinak jako dočasné řešení si přesměrovat číslo ke konkurenci, kde hlasovou schránku mají - to je dobrý nápad.

Hlasové zprávy nebývají nějak dlouhé, takže o peníze zde nejde ....

Re: Hlasová schránka

Napsal: čtv 08. bře 2012 13:30:14
od Pitomec
U toho přesměrování je problém v tom, že volající uslyší "Dovolali jste se do hlasové schránky "tel. číslo konkurence", po zaznění signálu zanechte vzkaz", takže pro moje použití zatím nepoužitelný, ale pokud to Odorik plánuje, tak já počkám. To zase není tak akutní :-)

Re: Hlasová schránka

Napsal: pát 09. bře 2012 1:04:15
od vpe
tak proč zákazníkovi nedáte to číslo v 802, u odoriku budou mít pak větší motivaci to vylepšit :-)

možná bych zvážil hallo, tam vám za příchozí hovory věnují část provize

Re: Hlasová schránka

Napsal: pát 09. bře 2012 10:52:58
od Pitomec
Hádej! :D No asi proto, že ono telefonní číslo potřebuju mít dlouhodobě daný a ne ho za půl roku měnit. Stejně jako mám číslo mobilu 12 let a všichni ho už taky mají zažitý.