Stránka 1 z 2
Kam se podělo 0,70Kč?
Napsal: sob 01. říj 2016 10:46:57
od Pitomec
ID SMS: 179903754, ID hovoru: 179912318
Mimochodem jsem si všimnul, že volání na 800123456 nejde přes Odorik, ale přímo přes T-Mobile. Jak to, když se jedná o odchozí hovor?
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Napsal: sob 01. říj 2016 12:30:53
od vlada
To bude nejspíš denní poplatek za aktivní SIM kartu, pokud se na něm neutratila stovka za posledních 30 dní. V přehledu volání to vidět není, ale třeba ve statistice už jo.
Je to nepříjemné, ale předpokládám, že s tím nic Odorik nenadělá, že to se tak účtuje všem virtuálům.
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Napsal: sob 01. říj 2016 14:29:09
od Pitomec
Poplatek to nebude, protože by se jednak strhnul už v noci a pak na té SIM ta útrata byla. Mně to spíš připadá, že ten hovor na 800123456 přímo z TM nebyl gratis.
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Napsal: sob 01. říj 2016 17:43:33
od misa
Poplatek za aktivní SIM se strhl v 02:36:59 a týkal se toho mobilního čísla, co Vám končí na pětku. Viz platby/poplatky za aktivní simkartu.
Proč jde ta osmistovka jinudy, tak to netuším. Na to pravděpodobně odpoví xsouku během pár dní (momentálně je v zahraničí).
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Napsal: sob 01. říj 2016 21:13:55
od Pitomec
Díky za odpověď, o tom čísle samozřejmě vím, ale měl jsem za to, že se všechny částky strhávají automaticky o půlnoci (např. cena za dva datové balíčky u jiných mobilních čísel už odečtená byla) a proto mě zmátlo, že v 0:53 tam bylo o 0,70Kč víc než ráno po prvním hovoru.
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Napsal: pon 03. říj 2016 5:36:40
od xsouku04
misa píše:
Proč jde ta osmistovka jinudy, tak to netuším.
O tom si rozhoduje T-mobile. Menší část hovorů na osmistovky jde přes nás (na naše vlastní osmistovky vždy), větší část jde na přímo.
Jelikož volání na osmistovky je zdarma, je to vlastně jedno. Snad jen s tím, že většinu hovorů na osmistovky nikdy nebudeme moci nahrávat (pokud by to zákazník chtěl a zapnul si to).
Proč to tak je, nevím.
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Napsal: stř 05. říj 2016 20:41:05
od alfi
Já bych se docela přimlouval za podrobný výpis, který by obsahoval skutečně všechny pohyby na účtu - vč. balíčků, denních poplatků za SIM, mobilních dat, ale taky třeba vyúčtování balíčků naruby atd. Teď je sice v podrobném výpisu stav kreditu, ale ten se až příliš často mění i mimo ten výpis, tj. nejde dost dobře ověřit, že tam není nějaká chyba, kdy se co odečetlo (jednou, dvakrát, vůbec..) nebo to způsobuje dotazy výše - nejasnost, kdy/kde se něco "ztratilo". Taky u více SIM na jednom účtu a třeba těch balíčků naruby nejde dost dobře dopočítat, které číslo má jakou útratu. Co na to v Odoriku?

Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Napsal: sob 29. říj 2016 21:53:57
od JPT
Sice moc nevolám a vlastně už ani účet nějak moc nekontroluju ani tatíkův, který jsem mu založil a který volá víc. Tomu jsem tam nastavil inkaso a tak nějak věřím, že by to mělo být vpohodě. Ale taky by se mi líbilo, kdyby bylo v jednom výpisu všechno pro kontrolu. Když už by to byl problém online, tak by mohlo být třeba někde tlačítko "Generuj kompletní výpis" a člověk by si nastavil období a systém by poskládal ze všech databází jednu tabulku chronologicky. Pokud to teda nebude takto složitější.
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Napsal: pon 31. říj 2016 21:31:25
od xsouku04
Skoro všechny výdaje jsou vidět, pokud v menu Výpis volání dám statistika. Myslím, že jediné, co tam není, jsou nákupy linek a čísel. To kdyby se tam přidalo, bylo by to již kompletní. Jeden výpis, kde by bylo vše by na přehlednosti moc nepřidal. Myslím, že lepší je na to jít přes ty statistiky.
Re: Kam se podělo 0,70Kč?
Napsal: úte 01. lis 2016 9:37:38
od alfi
xsouku04 píše:Skoro všechny výdaje jsou vidět, pokud v menu Výpiso volání dám statistika. Myslím že jediné co tam není jsou nákupy linek a čísel. To kdyby se tam přidalo, bylo by to již kompletní. Jeden výpis, kde by bylo vše by na přehlednosti moc nepřidal. Myslím že lepší je na to jít přes ty statistiky.
No jak se to vezme - ve statistice určitě nejsou balíčky naruby. Teda jsou tak napůl - hovory/SMS v síti jsou za 0, hovory mimo jsou za plnou cenu, dodatečné přeúčtování je jen v připsaných platbách. Tj. např. zjistit útratu jednoho čísla znamená spočítat útratu ze statistiky + přičíst a odečíst přeúčtování z plateb.. (a to už nezkouším přepočítávat ono přeúčtování).
Stejně tak se ani ve statistice nedá dopočítat správnost účtování mobilních dat v ČR a roamingu - je vidět jen jedno číslo za celých 24h... pro kontrolu SMS (vlastní/cizí síť) je potřeba jít do detailního výpisu... apod. V tomhle je teda např. podrobný výpis volání u TM mnohem podrobnější.