Stránka 1 z 1

Ukončení hovoru po prvním zazvonění

Napsal: stř 19. říj 2016 9:58:39
od annc79
Při volání z tel. čísla v síti odorik na odorik se mně po prvním nedokončeném zazvonění spustí hláška: "Volané číslo je obsazeno." Když zkusím volání na to samé číslo ze sítě Vodafone, vše probíhá jak má. Tento problém jsem prvně zaregistroval v pátek 14.10.

Re: Ukončení hovoru po prvním zazvonění

Napsal: stř 19. říj 2016 10:08:19
od xsouku04
Abychom se mohli podívat, co se stalo, potřebujeme znát id konkrétního hovoru. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu

Re: Ukončení hovoru po prvním zazvonění

Napsal: stř 19. říj 2016 10:31:48
od annc79
Dnešní:
182257205
182250230

z pátku:
181717387
181705666

Re: Ukončení hovoru po prvním zazvonění

Napsal: stř 19. říj 2016 13:43:51
od odorik_brno
Dobrý den, zřejmě je Vaše číslo u volaného zařazeno do blacklistu, proto jsou hovory odmítnuté telefonem volaného. Vyloučení Vašeho čísla z blacklistu vyřeší Váš problém.

Re: Ukončení hovoru po prvním zazvonění

Napsal: stř 19. říj 2016 17:53:36
od annc79
Ano, bylo to zařazením na blacklist. Děkuju za pomoc.