Zkoušeno na čtyřech různých SIM a iPhonech v síti Odorik. Pokud SIM vytáhnete a dáte do jiného telefonu než iPhone, přesměrování najednou jde.
Nevíte někdo, zda-li je tento bug v celé síti T-mobile ČR nebo jen u některých jeho virtuálů? Pokud máte zároveň iPhone a síť T-mobile, funguje vám přesměrování hovorů?
Přestože přesměrování hovorů není běžně používané, může být velmi užitečné. Např. pokud jste v raomingu v jiné než 1. zóně, ale i z důvodů např. zastupitelnosti lidí.iPhone píše: Chyba provádění požadavku Neznámá chyba. Nastavování selhalo (Aktivace) Přesměrování hovoru (Hlas) Ve všech hovorech
Kdyby to někdo zkoušel a fungovalo to, tak nepodmíněné přesměrování se vypíná vytočením ##21#.
Nejlepší návod na přesměrování má Vodafone.https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-f ... ni-hovoru/
Pokud vím pro O2 i T-mobile v ČR platí to stejné. O2 a zdá se ani T-mobile (jeslti se něco nezměnilo) nepodporuje přesměrování u svých předplacených karet. Přesměrování hovorů neumí ani značka Kaktus. Značka mobil.cz zdá se přesměrování umí.