Stránka 1 z 3

Oddelene dobijeni

Napsal: stř 04. led 2012 21:01:55
od GeBu
Zdravím a děkuji za služby Odorik.cz.
Používáte někdo jeden Odorik účet pro více lidí? Nemáte někdo NĚJAK vyřešené separátní účtování (dobíjení)?
U 802.cz to fungovalo tak, že se dobil účet a z něj se pak dobíjela jednotlivá čísla (terminologie byla jiná a dost mne mátla). Výhodou bylo, že vše zůstalo pod jedním účtem tj. přihlášením, ale přitom jsem mohl jednomu uživateli dobít částku a dalo se sledovat kolik už provolal a případně mu dobít znovu.

Re: Oddelene dobijeni

Napsal: stř 04. led 2012 21:19:42
od Pitomec
Na to stejný už sem se ptal kdysi taky a odpovědí bylo, že si lze založit víc účtů dle potřeby a kredit mezi nima libovolně převádět.

Re: Oddelene dobijeni

Napsal: stř 04. led 2012 22:05:02
od Tom Wolf
Ja zase seskupil vsechny ucty do jednoho, protoze nemusim dobijet 4 cisla (jedna pevna, tri mobily) jedne rodiny, ale rodinni pribuzni maji sve cislo, do ktereho si korunky vali sami.

Re: Oddelene dobijeni

Napsal: stř 04. led 2012 22:11:52
od GeBu
A jak jsi to udělal?
Tom Wolf píše:Ja zase seskupil vsechny ucty do jednoho, protoze nemusim dobijet 4 cisla (jedna pevna, tri mobily) jedne rodiny, ale rodinni pribuzni maji sve cislo, do ktereho si korunky vali sami.

Re: Oddelene dobijeni

Napsal: čtv 05. led 2012 14:31:41
od Tom Wolf
Pozadal sem na infolince, musi to oni udelat rucne.
Je tu nekde ve foru uz tento dotaz.

Re: Oddelene dobijeni

Napsal: čtv 05. led 2012 16:46:28
od GeBu
Je to tento dotaz: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=334?
Tom Wolf píše:Je tu nekde ve foru uz tento dotaz.

Re: Oddelene dobijeni

Napsal: pát 06. led 2012 8:47:19
od xsouku04
Pokud budete mít více rodinných čísel v jednom účtu můžete se mezi sebou poměrně snadno zpětně vyrovnávat.
Může to být takto pohodlnější, než převádět kredity mezi více účty.
V menu "Výpis volání" zvolte "Statistika hovorů" a dozvíte se součet útrat za vybrané období a na vybrané lince.

Re: Oddelene dobijeni

Napsal: pát 06. led 2012 9:31:36
od GeBu
Ok. Rozhodnu se, který způsob zvolím.
Nepříjemné na tomto způsobu je, že se na to musí myslet a člověk musí vědět, kolik tam kdo nabíjel.
Pomoc by byla, kdyby tam bylo nějaké počítadlo s notifikací do mejlu, které řekne, že to a to číslo už provolalo takovou a takovou částku.
Pro firemní zákazníky by to chtělo sofistikovanější systém.

Re: Oddelene dobijeni

Napsal: pát 06. led 2012 10:11:48
od xsouku04
GeBu píše:Ok. Rozhodnu se, který způsob zvolím.
Nepříjemné na tomto způsobu je, že se na to musí myslet a člověk musí vědět, kolik tam kdo nabíjel.
Pomoc by byla, kdyby tam bylo nějaké počítadlo s notifikací do mejlu, které řekne, že to a to číslo už provolalo takovou a takovou částku.
Pro firemní zákazníky by to chtělo sofistikovanější systém.
No myslím to tak, že dobíjet to budete vy (babičky to stejně nezvládaj)
Vždy jednou za čas se při návštěvě vyrovnáte v hotovosti.

Firmy chtějí jednu fakturu na ne spousty drobných, protože účetní jsou drazí. V čem by jste chtěl to vylepšení?

Re: Oddelene dobijeni

Napsal: pát 06. led 2012 10:42:53
od GeBu
Ano, samozřejmě jde o vyrovnání v hotovosti, ale musel bych "ručně" hlídat kdy kdo chtěl kolik dobít a kolik od té doby provolal a také bych musel hlídat, že už to provolal. Jednodušší bude mít oddělené účty.
Pro firmy je nejde ani tak o dobíjení, jako o možnost nastavení měsíčního limitu.