Stránka 1 z 1
					
				Cisco 7940 nastavení
				Napsal: stř 14. čer 2017 8:53:45
				od stonek
				Zdravím, můžete mi poradit jak nastavit tento (Cisco 7940) obstarožní kousek? Mám 2 kusy, oba se SIP FW (jeden verze POS3-08-11-00 a druhý POS3-08-12-00 - to by měl být poslední dostupný SIP FW pro tyto telefony). S předchozím SIP poskytovatelem z rodiny Betamaxu fungovaly oba stroje bez problémů. Díky!
			 
			
					
				Re: Cisco 7940 nastavení
				Napsal: stř 14. čer 2017 14:27:01
				od xsouku04
				Dejte hledat Cisco 7940 na tomto fóru. K nalezení je toho víc. Např. 
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=380 
			
					
				Re: Cisco 7940 nastavení
				Napsal: stř 14. čer 2017 19:56:09
				od stonek
				Děkuji, samozřejmě jsem nejdřív hledal na fóru, než jsem položil dotaz. V odkazovnaném vlákně se řešilo trochu něco jiného. Ale nakonec se mi podařily rozchodit odchozí hovory a přihlášený telefon už vidím v administraci. Přikládám konfig. soubory se kterými jsem to nakonec rozběhl (samozřejmě je zapotřebí je nejprve patřičně upravit [sip adresa a mac adresy]).
Teď řeším problém s příchozími hovory - v odkazovaném vlákně to není úplně ta samá situace. 
Příchozí hovory fungují jen chvíli, a to poté co je uskutečněn odchozí hovor. 
Místo adresy sip.odorik.cz mám IP adresu a port používám 6688. 
Čím by to mohlo být? Díky.
			 
			
					
				Re: Cisco 7940 nastavení
				Napsal: stř 14. čer 2017 21:36:47
				od mik
				Co ten FW?
Máš tam P0S3-08-8-00, já tehdy zkoušel všechny a zafungoval jen ten zmiňovaný P0S3-08-2-00.
			 
			
					
				Re: Cisco 7940 nastavení
				Napsal: stř 14. čer 2017 22:17:09
				od kovik
				stonek píše:Děkuji, samozřejmě jsem nejdřív hledal na fóru, než jsem položil dotaz. V odkazovnaném vlákně se řešilo trochu něco jiného. Ale nakonec se mi podařily rozchodit odchozí hovory a přihlášený telefon už vidím v administraci. Přikládám konfig. soubory se kterými jsem to nakonec rozběhl (samozřejmě je zapotřebí je nejprve patřičně upravit [sip adresa a mac adresy]).
Teď řeším problém s příchozími hovory - v odkazovaném vlákně to není úplně ta samá situace. 
Příchozí hovory fungují jen chvíli, a to poté co je uskutečněn odchozí hovor. 
Místo adresy sip.odorik.cz mám IP adresu a port používám 6688. 
Čím by to mohlo být? Díky.
Dobry den,
nastavte si `timer_register_expires:` na 30 to by melo nechat nat otevreny.
 
			
					
				Re: Cisco 7940 nastavení
				Napsal: stř 14. čer 2017 22:19:57
				od xsouku04
				Pokud příchozí hovory fungují jen chvíli, zkusil bych zapnout/zkontroloval keep alive ve směru Odorik->telefon .
Volba zapnutí keep alive asi na telefonu nebude?
Když nic jiného, je možné snížit dobu vypršení registrace třeba jen na jednu minutu.
			 
			
					
				Re: Cisco 7940 nastavení
				Napsal: pát 16. čer 2017 9:13:43
				od stonek
				Díky za rady pánové, snížil jsem dobu expirace registrace a zdá se, že příchozí hovory fungují. Keep-alive na telefonu bohužel nastavit nejde (nebo jsem na to nepřišel). I tak je fajn, že tento starý "držák" ještě nějakou chvíli dobře poslouží a nemusí do důchodu. 
FW je tam poslední mě známý - P0S3-08-12-00