martv píše:xsouku04 píše:. Jedinou šanci vidím v tom, si vyžádat nějaké odškodné a to rozdělit mezi postižené. Až to opraví.
To bz by bylo více než na místě. Minimálně třeba vykreditovat služby, které byly zaplaceny a neproběhly díky nedostupnosti čísla.
Ale jinak je tohle bída, zajímavé, že u simky přímo pod T-mobile se ty problémy vždycky vyhnou. Neuvažujete o nějaké alternativě? Třeba i méně výhodné, ale spolehlivější. Dříve se uvažovalo o Vodafone.
Takhle musím uvažovat spíše o portaci alespoň té jedné simky zpět přímo pod nějakého operátora, těch problémů je už fakt hodně.
SIMkám od T-mobile, Vodafone ani O2 se problémy také často nevyhnou, i když většina lidí je pravděpodobně nikdy nezaznamenala. Hlavní rozdíl je v tom, že se o problémech tolik nepíše a nediskutuje. Aby se o tom začalo veřejně psát, musí se to týkat velké části zákazníků nebo výpadek musí trvat déle než několik hodin.
Několikahodinový výpadek, co se týká velké části zákazníků, mají, řekl bych, tak jednou za rok.
Absolutní několikadenní výpadek roamingu O2 a voláni do zahraničí. T-mobile přiznal nefunkční LTE v části republiky, ve skutečnosti zlobilo i volání přes 3G někdy i 2G. tříhodinový výpadek O2. Záhadné problémy na některých SIM jsou samozřejmě mnohem častější.
Pravda, problémy u Odorik trvají už cca 14 dní, ale týkají se jen těch, co měnili nějaké nastavení ohledně roamingu, tedy naštěstí malého procenta zákazníků.
Pravda je, že virtuálové mohou být na problémy trochu choulostivější a případné potíže se neřeší s tak velkou prioritou, jako když se vyskytne hromadný problém přímo u kmenových zákazníků (kterých je také prostě násobně více), ale i tak je hlavní rozdíl v tom, že u nás se o problémech píše, jinde se pokud možno tutlají.
Vezměte si takový virtuál gomobil.cz také v síti T-mobile.cz. Chlubí se, že má 35 tisíc aktivních zákazníků. S jistotou vím, že měl/má naprosto ty stejné problémy jako Odorik.cz, ale na jeho facebooku jsem žádnou zmínku o problémech s roamingem nenašel. Dokonce jsem nenašel ani zmínku o prodloužené týden trvající odstávce (která byla i u kmenového T-mobile) a následných problémech. Vůbec odstávky neuvádí, o víkendu nepracují, tedy není si ani kde stěžovat. A z včerejší dvouhodinového výpadku si na facebooku udělali hodinový, pravděpodobně protože jim hodinu trvalo, než si toho všimli. A celkem nikdo neprotestuje. Tedy mohlo by se jevit, že gomobil.cz je spolehlivější než Odorik.cz, přitom je to ale jen zdání.
Pokud vím, tak O2 nemá žádnou nabídku, kdy by hovor mohl jít přímo přes Odorik.cz, Vodafone takovou nabídku měl, ale celkové podmínky byly horší.
Např. Opencall to již zabalil a své zákazníky prodal O2. Navíc implementace by byla jistě složitá a jistota, že se technickým a různým skrytým problémům vyhneme, žádná.
Nevím, jak na tom je Vodafone nyní, ale v době, kdy jsem jej používal, měl nepřehledný zpomalený web a občasné potíže s webem. Do toho se snažili být vtipní a psali "náš web se asi nudil a tak vás odhlásil".
Že by tato firma byla zrovna to pravé? Co ale nemusí být špatné mít jednu SIM u jednoho operátora, jinou u druhého. A třeba i podmíněné přesměrování pro případ nedostupnosti.