xsouku04 píše:Zkuste jako defaultní heslo (PIN) zadat 0000. Tedy čtyři nuly.
Zde je návod pro odorik:
http://www.odorik.cz/w/siemens_gigaset_a510ip
Divné je, že to běžně nechce žádné přihlašovací jméno.
Vyžadoval bych od O2 návod, jak připojit další sluchátko. Těžko najdou nějakou výmluvu proč návod neposkytnout. Ostatně měli k telefonu dodat návod, což je jejich povinnost.
Jenže oni poskytli pouze stručný návod jak zapojit telefon do internetu a do elektrické sítě. 193 stránkový manuál mi poslal až po urgenci jeden z O2 gurů jinak lze to i vygooglit například tento manuál stáhnout z webových stránek prodejců těchto telefonů nebo VOIP operátorů.
Co je smutné je to, že podle O2 specifikace, VOIP zařízení Gigaset a540 umožňuje nastavit až 6 sip účtů, ale bohužel v menu telefonu ( asi by se dalo lépe říc v menu sluchátka připojený k základně ) jsem nic takového nenašel. To se zjevně asi nastavuje v té webové konfigurace.
Hele ten PIN 0000 ten nikde nejde zadat. webový konfigurátor
http://gigaset-config.com/ nefunguje a tam se právě zadávají ty 4 nuly, jinak pokud chci vstoupit přes
http://10.0.0.30 tak to po mne chce login a heslo a čtyři nuly taky nefungují. Jediná možnost je a to mne přišlo jako intuice zadat USER A PAK USER ale vidím jen STAV nic víc.
Asi budu volat na jejich technickou podporu, serou mne, protože nemám možnost si nastavit SIP účty.
![Zlý :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ale hlavně nemám možnost si vyeditovat dial plan a telefonní seznam a menu sluchátka je hodně ořezané.
Víte co si myslím a napíšu to záměrně jinou barvou :
Myslím si, že O2 záměrně tyhle ořezané firmware telefony Gigaset A540 nabízí právě seniorům nebo obyčejným userům , kteří vůbec nic neví o tom co je to SIP, jak se nastavujou kodeky a záměrně to ořezali jen na obyčejné telefonování, ještě jsem nezjistil, jak se dají posílat SMS zprávy, menu SMS tam nikde nevidím a podle mne je to jen jakási náhrada starých analogových telefonů. Kdyby těm lidem posílali rovnou muzejní telefony s rotační číselníci tak by to vyšlo asi na stejno. Prostě zatím cítím z toho velké zklamání
P.S. Mám z toho stejný pocit, jako by automobilka Peugeot poslala zákazníkovi auto, jehož funkce by byly odrbány, chyběl by tam airbag, a další funkce auta a udělali by z toho takový pojízdný trabant. Nemělo by někdo z ČOI nebo z ČTU skočit na tyto kulišárny O2 a přimět je aby telefony neošizovali o funkce, které lze využít na VOIP telefonování ?
Takže bohužel telefon Gigaset A540 neumožňuje příjímat a odesílat SMS zprávy jelikož jsem si z mobilu odeslal na pevnou linku SMS zprávu a O2 tuto SMS zprávu zahodil a došlo jen k malému prozvonění, než jsem hovor příjmul, hovor byl ukončen a na mobilu jsem dostal potvrzení, že zpráva byla doručena. Tak teď nevím co mám dělat, asi podám na ně stížnost.
Podle 193 stránkového manuálu bych měl mít v menu sluchátka tyto položky :
- SMS
-Výběr Služeb
-Kontakty Online
-Budík
-Záznamník
-Nastavení
Ve skutečnosti mám v menu sluchátka tyto položky :
Výběr Služeb, Budík, Záznamník, Nastavení
A chybí tam i další nabídky podle 193 stránkového manuálu jako je průvodce VOIP a automatická konfigurace
![Naštvaný :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
A ještě jedna perlička, O2 gurů mne odkazuje na technickou podporu, ale ona je bohužel zpoplatněná, takže takhle vydělává Petr Kellner na svých otrocích
![Zlý :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)