Chybějící hovory ve výpise 2
Napsal: úte 03. črc 2018 18:25:30
Když mám zadáno Vlastní telefonní číslo od jiného operátora, tak se neukazují hovory (ani zmeškané) od něj ve výpise. Zajímavé je, že email o zmeškaném hovoru přijde. Děkuji.
Váš poskytovatel telefonních služeb
https://forum.odorik.cz/
U nás na webu, kde nastavujete jméno a heslo a doménu jiného operátora, nastavujete též, kam se mají příchozí hovory směrovat. A to změníte. Místo abyste nastavil, že se mají směrovat na linku - číslo v síti, např. *300116, tam dáte nějaké veřejné číslo v síti odorik (jako např. 533533533 ). Místo čísla tam můžete dát i sip jméno, pokud jste si jej předem připravil. SIP jméno je ekvivalent čísla, ale je dovolatelný jen v odoriku a je zdarma.peekaa píše:"hovor pošlete rovnou na linku v síti": nic nikam neposílám, prostě volám z mobilu na to číslo, (staré číslo od jiného operátora, které mám zadáno v menu Orodik), a zvoní to lince, kterou mám od odoriku.
Moc nerozumím, co mám udělat? To Vlastní telefonní číslo ve web rozhraní mám zrušit? Jak mám posílat hovor na sip jméno? Kde je sip jméno? Přesměrování myslíte udělat u toho sjiného operátora? To asi nepůjde, už tam vůbec nevím login, dost se dokonce divím, že nám to stále funguje...... protože již několik let jsme nic neplatili....
No paralelní zvonění se musí nastavovat běžně jen na linku, protože když nastavíte na veřejné číslo hrozí zacyklení.GeBu píše:K tomu mne napadá otázka: Co je správně při nastavení paralelního vyzvánění? Používat číslo linky nebo telefonní číslo?
xsouku04 píše:No paralelní zvonění se musí nastavovat běžně je na linku, protože když nastavíte na veřejné číslo hrozí zacyklení.GeBu píše:K tomu mne napadá otázka: Co je správně při nastavení paralelního vyzvánění? Používat číslo linky nebo telefonní číslo?