Call routing u odoriku, jak funguje
Napsal: pon 08. dub 2019 13:42:41
Pěkný den,
Zvažujeme používat odorik pro volání přes internet v naší firmě. chci se zeptat, jak a jestli má odorik připraveno něco jako call routing. Tj jedno sdílené číslo, které zvoní více lidem, nebo dle nějakých pravidel postupně zvoní různým lidem, než ho někdo zvedne. Případně možnost skrze api zjistit z našeho crm, komu by zvonit mělo a tomu zazvonit.
Děkuji za rekaci
Zvažujeme používat odorik pro volání přes internet v naší firmě. chci se zeptat, jak a jestli má odorik připraveno něco jako call routing. Tj jedno sdílené číslo, které zvoní více lidem, nebo dle nějakých pravidel postupně zvoní různým lidem, než ho někdo zvedne. Případně možnost skrze api zjistit z našeho crm, komu by zvonit mělo a tomu zazvonit.
Děkuji za rekaci