Stránka 1 z 1

Hlasový automat

Napsal: pát 30. srp 2019 12:02:31
od wesalius
Dobrý den,
používáme voip linku v naší firmě - zdravotnickém zařízení. Jelikož se od telefonujících množí opakující se dotazy, chtěl bych vyzvánění v ordinaci předřadit hlasový automat, který by na základě volby čísel pomohl zodpovědět aspoň některé rutinní dotazy volajících.

Rád bych zřídil systém, který by zvládl následující:
  • uvítání
  • pro informace o registraci stiskněte 1 - informace o registraci - zavěšení
  • pro informaci o ordinační době stiskněte 2 - informace o ord době - zavěšení
  • pro přepojení na sestru stiskněte 3 - přepojení na tel číslo
  • zpět na uvítání
Našel jsem vaši wiki stránku - http://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web ale nejsou mi některé věci jasné.

Pro nastíněný hlasový automat se musím naučit asterisk, nebo existuje nějaký jednodušší postup? Například nějaký sample skript, který přizpůsobím, nahraju si hlášky a zpřístupním na našem serveru a propojím v odoriku.

Pro otestování funkčnosti předtím, než automat nasadíme na aktuální telefonní číslo si mám u vás zřídit jiné - testovací - telefonní číslo?

Děkuji za zodpovězení.

Omlouvám se jestli jsem téma zařadil do špatného subfóra

Re: Hlasový automat

Napsal: pát 30. srp 2019 14:51:26
od xsouku04
Dobrý den.
To, co potřebujete, se dá u nás naklikat, žádné vzdálené řízení přes web nepotřebujete. Vzdálené řízení přes web je dobré, pokud je třeba ověřit stav nějaké zásilky nebo něco takového, co se v čase mění.
Najdete to v menu "nastavení účtu" - > "IVR hlasové menu". Nejdříve si nahrajete hlášky, které budete chtít použít. Hlášky můžete namluvit sám, nebo nechat namluvit robota. Robot ale zjevně mluví lépe, než většina lidí, a na testování je to dobré.
Viz návod.
http://www.odorik.cz/w/ivr:ivr_jak_na_to

Re: Hlasový automat

Napsal: sob 31. srp 2019 9:10:46
od wesalius
Aha, tak tuto stránku jsem nepotkal. Na wiki není totiž horizontální navigace mezi články k jednomu tématu. Děkuji za radu.