Pokud se jim podaří dostat se na nezaheslovaný web VoIP telefonu (u některých děravých VoIP zařízení může být zaheslován, nebo je tam ještě druhé přihlašovací jméno např. user o kterém ani nevíte), obvykle nedovedou zjistit SIP jméno a heslo, aby mohli volat běžný způsobem. Leda že by VoIP zařízení mělo nějaký bug, který to umožní. Tento bug už dnes není moc obvyklý. Proto zkouší tyto dva postupy:
- U některých VoIP telefonů je možné hovor objednat přímo z webu. Např. stolní telefony značky Grandstream. Tedy útočník si počká na večerní či noční hodiny, aby si toho nikdo v kanceláři nevšiml a normálně vám volá z Vašeho telefonu. Telefon je v režimu handsfree, tedy je slyšet namluvené nesmyslné hlášky, které si útočník nachystal a u Vás v kancáláři je jen ticho. Za tohle nesmyslné volání na drahá čísla dostane provizi - proto to dělá. Stalo se to za posledních několik týdnů minimálně ve dvou případech.
- Zkouší přesměrovat příchozí hovory do drahé destinace na VoIP telefonu nebo adaptéru. Hovor na podvodné číslo pak udělá tak, že zavolají Vám a VoiP zařízení hovor přesměruje do drahé destinace. Tento postup jim ale na Odorik.cz nefunguje, protože standardně je povolené přesměrování z VoIP telefonu jen do ČR a SK (na webu lze povolit i jinam), proto jediný projev je ten, že pokud útočník po sobě neuklidí, tak se vám nikdo nemůže dovolat. Stalo se to několikrát v průběhu asi posledních tří let.