Po frustrující zkušenosti s jednáním s O2 musím povědět, že nesmírně oceňuji vstřícnost, věcnost a technickou erudici lidí z Odoriku, včetně pana majitele a jejich snahu pomoci svým zákazníkům! To je nebe a dudy!
Story viz:
Ftip dne - přístup O2 k hlášeným chybám portálu "Moje O2"
Peklo s O2 - účetní podvod nebo jen klamání zákazníka?
P.S. Možná to poděkování zní divně a nezvykle, skoro jako by tu byl nějaký kult Odoriku.
Ale občas je prostě dobré poděkovat a říct, že lidé z něj dělají dobrou práci a my (tedy alespoň já) ji vidíme.
Díky za Odorik
Díky za Odorik
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díky za Odorik
Děkuji za pochvalu. Malá firma to má těžké a hrozí, že ji velcí převálcují, protože dělat věci velkém je efektivnější. A velké firmy zase mohou trpět nemocemi velkých, být arogantní a zahledění sami do sebe až do úplného krachu. Budoucnost je ale taková, že pokud danou věc je možné technicky dělat ve velkém, dominovat budou velké arogantní společnosti.