Problém při přihlášení před Eduroam

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
HonzaS
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 09. úno 2012 16:38:42

Problém při přihlášení před Eduroam

Příspěvek od HonzaS »

Dobrý den,

narážím na problém při použití WiFi připojení přes síť Eduroam: po delší době připojení mi linka přejde do stavu Inactive, a musím restartovat WiFi připojení mobilu. Jedná se o Android 2.3 (MIUI ROM), zkoušel jsem použít různé SIP programy (vestavěný klient, CSipSimple, bria), ale problém přetrvává bez ohledu na to, který použiji. Na jiných WiFi sítích (např. doma) se nevyskytuje. Zkoušel jsem měnit interval keepalive, použít jak TCP tak UDP připojení, bez výsledku.

Můžete poradit, na co se zaměřit? Moc děkuji,

Honza S
AndriIP
Příspěvky: 29
Registrován: stř 07. pro 2011 12:23:43

Re: Problém při přihlášení před Eduroam

Příspěvek od AndriIP »

Určitě to nebude chyba sip klienta.Zkuste restartovat jenom WI-Fi router, pokud to naskočí, tak je zakopán pes tam nebo ISP
HonzaS
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 09. úno 2012 16:38:42

Re: Problém při přihlášení před Eduroam

Příspěvek od HonzaS »

Router nemůžu restartovat: Edoroam je celoakadmická (dokonce mezinárodní) síť, takže po budově (kde pracuji) máme rozvedené antény. Na ISP, tedy naše správce sítě, asi jít můžu, ale rád bych byl schopný jim problém popsat méně vágně. Mám na klientu v mobilu (nyní používám CSipSimple) možnost si zapnout nějaké logování? Po čem vlastně koukat?

Ještě jeden detail: při úspěšném přihlášení mám ve výpisu registrace na odoriku uvedeno
Supported: outbound, path
Contact: ;reg-id=1;+sip.instance=""
Expires: 1800
Allow: PRACK, INVITE, ACK, BYE, CANCEL, UPDATE, SUBSCRIBE, NOTIFY, REFER, MESSAGE, OPTIONS

V okamžiku, kdy linka přejde na Inactive, tam je:
Contact:
Expires: 0
řádky Supported a Allow chybí. Ale nevím, co z toho usuzovat..

Díky, Honza S
Odpovědět