Počítadlo potřebovaných dat neodpovídá dlouhou dobu
Napsal: čtv 15. črc 2021 23:28:26
Zdravím,
pokud si výjimečně kupuji balíček dat, delší dobu sleduji chybné chování, kdy informace, kolik zbývá dat z balíčku, neodpovídá realitě. Vím, že uvádíte možné "3/4 hodinové zpoždění" (je tím myšleno tři čtvrtiny hodiny nebo 3-4 hodiny?), avšak já narážím na nepřesnost v řádu dnů.
Např. poslední použití z aktuálního balíčku jsem měl včera 14.07. v cca 20 hodin, avšak ještě dnes večer mi ukazuje jinou hodnotu, než jaká je reálná podle počítadla v mobilu (a to beru jako spolehlivý zdroj, protože vždy to sedělo k SMS upozornění na docházející data nebo vyčerpání). Počítadlo ukazuje cca 92 MB, ale na webu (po 26 hodinách) u balíčku jen 69 (to odpovídá stavu asi před 30 hodinami). Přitom pokud na webu vlezu do statistik spotřeby dat, tak se součet za dobu, kdy mám balíček aktivní, víceméně shoduje s počítadlem na mobilu (94 MB), byť až po cca půl dni. Tudíž, vypadá to, že informaci o spotřebě máte dříve (i když stále relativně pozdě), ale z nějakého důvodu se u spotřeby balíčku ukazuje špatná hodnota. Viz obrázky: Podobné to bylo 12. 6., kdy jsem měl v 11:07 spotřebováno 80% z 300 MB, tedy cca 240 MB (podle SMS), ale ve 20:06 je u balíčku zobrazeno stále jen 142 MB. Tedy i po 9 hodinách ukazuje mnohem méně, než před 9 hodinami byla realita. Není možné nějakým způsobem zrychlit předávání informací o spotřebě dat v balíčku? V aktuálním stavu je to víceméně nepoužitelné. Nebo alespoň sjednotit spotřebu podle toho, co se udává ve statistice, kde to vypadá, že je údaj o něco dřív. A když nic jiného, tak alespoň změnit popisek, že je zpoždění ne v hodinách, ale dnech.
Předem děkuji za prozkoumání.
pokud si výjimečně kupuji balíček dat, delší dobu sleduji chybné chování, kdy informace, kolik zbývá dat z balíčku, neodpovídá realitě. Vím, že uvádíte možné "3/4 hodinové zpoždění" (je tím myšleno tři čtvrtiny hodiny nebo 3-4 hodiny?), avšak já narážím na nepřesnost v řádu dnů.
Např. poslední použití z aktuálního balíčku jsem měl včera 14.07. v cca 20 hodin, avšak ještě dnes večer mi ukazuje jinou hodnotu, než jaká je reálná podle počítadla v mobilu (a to beru jako spolehlivý zdroj, protože vždy to sedělo k SMS upozornění na docházející data nebo vyčerpání). Počítadlo ukazuje cca 92 MB, ale na webu (po 26 hodinách) u balíčku jen 69 (to odpovídá stavu asi před 30 hodinami). Přitom pokud na webu vlezu do statistik spotřeby dat, tak se součet za dobu, kdy mám balíček aktivní, víceméně shoduje s počítadlem na mobilu (94 MB), byť až po cca půl dni. Tudíž, vypadá to, že informaci o spotřebě máte dříve (i když stále relativně pozdě), ale z nějakého důvodu se u spotřeby balíčku ukazuje špatná hodnota. Viz obrázky: Podobné to bylo 12. 6., kdy jsem měl v 11:07 spotřebováno 80% z 300 MB, tedy cca 240 MB (podle SMS), ale ve 20:06 je u balíčku zobrazeno stále jen 142 MB. Tedy i po 9 hodinách ukazuje mnohem méně, než před 9 hodinami byla realita. Není možné nějakým způsobem zrychlit předávání informací o spotřebě dat v balíčku? V aktuálním stavu je to víceméně nepoužitelné. Nebo alespoň sjednotit spotřebu podle toho, co se udává ve statistice, kde to vypadá, že je údaj o něco dřív. A když nic jiného, tak alespoň změnit popisek, že je zpoždění ne v hodinách, ale dnech.
Předem děkuji za prozkoumání.