IVR timeout cislo
Napsal: stř 21. črc 2021 14:09:59
Zdravim,
mame u vas SIP linku s IVR sparovanou s verejnym cislem. V IVR je klasicky nastavena hlaska, pote je volajici spojen. Zaroven mame nastaveny timeout na 20s a cislo, ktere se ma vytocit po uplynuti teto doby.
Problem nastava v momente, kdy volajici zavesi probihajici hovor. V ten moment zacne vyzvanet timeout cislo, coz je pro nas nezadouci. Pokud to chapu spravne, tak se toto cislo ma vytocit jen v momente, kdy na SIP lince nikdo telefon nezvedne. V opacnem pripade, kdy probihajici hovor zavesi operator na SIP lince se timeout cislo nevytoci.
Paralelni vyzvaneni je nastaveno takto:
*084*1*0083!*0084 (), *"SIP cislo" ()
*1 - casove obdobi od 8h do 19h
*0083 - IVR menu v pracovni dobe
*0084 - IVR menu mimo pracovni dobu
Mohli byste nam prosim poradit/nasmerovat jak tento problem vyresit?
Diky
mame u vas SIP linku s IVR sparovanou s verejnym cislem. V IVR je klasicky nastavena hlaska, pote je volajici spojen. Zaroven mame nastaveny timeout na 20s a cislo, ktere se ma vytocit po uplynuti teto doby.
Problem nastava v momente, kdy volajici zavesi probihajici hovor. V ten moment zacne vyzvanet timeout cislo, coz je pro nas nezadouci. Pokud to chapu spravne, tak se toto cislo ma vytocit jen v momente, kdy na SIP lince nikdo telefon nezvedne. V opacnem pripade, kdy probihajici hovor zavesi operator na SIP lince se timeout cislo nevytoci.
Paralelni vyzvaneni je nastaveno takto:
*084*1*0083!*0084 (), *"SIP cislo" ()
*1 - casove obdobi od 8h do 19h
*0083 - IVR menu v pracovni dobe
*0084 - IVR menu mimo pracovni dobu
Mohli byste nam prosim poradit/nasmerovat jak tento problem vyresit?
Diky