Stránka 1 z 1

Směrování tísňových hovorů

Napsal: čtv 22. črc 2021 21:19:29
od Matous_KH
Ahoj, dobrý den,
Dnes jsem volal linku 158 z mobilního telefonu Nokia 210. Co mě ale zaujalo, ve výpise na internetu vidím, že jsem volal linku 112. Pokud došlo k přesměrování někde na straně operačního střediska PČR, očekával bych, že ve výpise uvidím číslo které jsem vytočil.

Re: Směrování tísňových hovorů

Napsal: pát 23. črc 2021 9:32:15
od xsouku04
Můžete napsat id toho hovoru? http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Tísňové hovory nejdou přes naši ústřednu kvůli správné lokalizaci, informaci o hovoru dostaneme až dodatečně.

Re: Směrování tísňových hovorů

Napsal: pát 23. črc 2021 9:55:33
od Matous_KH
ID hovoru: 421235524

Re: Směrování tísňových hovorů

Napsal: úte 27. črc 2021 14:08:20
od xsouku04
112 nám předal T-mobile. Proč, to netuším.