Stránka 1 z 1

Chybná délka vyzvánění zmeškaného hovoru

Napsal: čtv 23. pro 2021 19:50:15
od 5uch
Zdravím, jen taková drobnost... Pokud se volá na číslo Odorik a volaný hovor nezvedne... a volající to nechá zvonit maximální možnou dobu... pak je v mailu o zmeškaném volání uváděna délka vyzvánění 0s. Dříve to bylo ok.

A když jsme u toho... bylo by možné prodloužit dobu vyzvánění? Pro hůř pohyblivého a nahluchlého seniora je necelá minuta málo.

Dále... při testovacím (zmeškaném) volání na mé číslo z mobilu jsem nedostal po maximálně dlouhém vyzvonění hlášku o nedostupnosti. Jen se vyzvánění ukončilo. Při volání na jiné číslo z voip Odoriku jsem hlášku dostal. Asi by to mělo být jednotné...A přimlouval bych se za lepší formulaci hlášky (pokud tam nějaká vůbec na být). Volající by měl dostat informaci o tom, že to volaný dlouho nezvedá.

Re: Chybná délka vyzvánění zmeškaného hovoru

Napsal: pát 24. pro 2021 12:01:55
od xsouku04
Testoval jsem to a mně to zvonilo 120 vteřin. On ale důvod kratšího zvonění může být i nastavení VoIP telefonu, který po nějaké době hovor odmítne. Nebo v kombinaci se službou čekající hovor, to může také po pár zazvonění odmítnout. Pošlete prosím id hovoru, abych se mohl podívat, co přesně se stalo. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu